نسخه چاپی

تصادف در بابل 10مصدوم برجای گذاشت

همزمان با این حادثه طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل در جاده بهنمیر بالا حیدر كلا مبنی بر برخورد خودرو سواری با موتور، بلافاصله تكنسین‌های پایگاه بیشه سر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رئیس اورژانس 115 بابل گفت: تصادف در بابل 10مصدوم برجای گذاشت و حال چهار نفرنیز وخیم است.

مهدی محمدیان اظهار داشت: صبح امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی برتصادف پژو با موتور سیکلت در جاده قدیم آمل به بابل روستای بوله کلا بلافاصله تکنسین‌های پایگاه‌های امین آباد و دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول گفت: پس از اقدمات اولیه پزشکی سه مصدوم این حادثه که سه مرد24،23و 26 ساله بودند را به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال دادند که حال یکی از مصدومان وخیم است.

وی افزود: همزمان با این حادثه طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل در جاده بهنمیر بالا حیدر کلا مبنی بر برخورد خودرو سواری با موتور، بلافاصله تکنسین‌های پایگاه بیشه سر به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: این حادثه که دو مصدو م برجای گذاشت به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند که حال یکی از مصدومان بسیار وخیم است.

محمدیان امیری اذعان داشت: همچنین امروز ساعت 10:20 طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر برخورد خوردوی پراید با پیکان وانت در جاده سپاه دانش بابل، بلافاصله تکنسین‌های اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند و سه مصدوم حادثه که دو خانم 50 و 49 ساله سرنشین پیکان وانت و مرد 48 ساله راننده پیکان وانت بودند را پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال دادند.

این مسئول اظهار داشت: همچنین تصادف دیگری در امیرکلا روبروی هتل طبرستان مبنی بر تصاف خودروی پراید با پیکان وانت بلافاصله تکنسین‌های اورژانس 115 بابل به محل حادثه اعزام شدند و دو مصدوم این حادثه که یک خانم 78 ساله و مرد 70 ساله بود ند را پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال دادند که در این حادثه حال هر دو نفر وخیم است.

۱۳۹۲/۶/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...