نسخه چاپی

يك رسانه لبناني ادعا كرد:

بازداشت یك شهروند ایرانی در فرودگاه بیروت

برخی منابع لبنانی ادعا كردند عناصر امنیتی جنبش مقامت اسلامی لبنان حزب الله، یك شهروند سلفی ایرانی را در جاده فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت بازداشت كرده اند.

به گزارش نما به نقل از الحدث نیوز، منابع غیر رسمی به این پایگاه خبری گفته اند نیروهای امنیتی حزب الله ، یک شخص سلفی را که به دلیل ریش های بلند او به سبک سلفی به وی مشکوک شده بودند پس از خروج از فرودگاه بیروت در مسیر جاده بیروت بازداشت کردند.
این منابع می افزاید پس از تحقیقات اولیه مشخص شد وی ایرانی است و عربی را به شکلی ابتدایی تکلم می کند و با پرواز تهران بیروت به لبنان رسیده است و قصد وی نیز رفتن به طرابلس در شمال لبنان بوده است.
این شهروند سلفی مدعی شده مقصد وی پس از طرابلس دمشق است تا بتواند باقی تحصیلات خود را در آنجا به پایان برساند و به این علت به لبنان آمده که امکان پرواز مستقیم به سوریه را نداشته است.
آنچه توجه نیروهای امنیتی را به این شخص معطوف داشته پیاده رفتن وی در مسیر جاده فرودگاه بوده است. موضوعی که علاوه بر ظاهر خاص وی باعث مشکوک شدن عناصر امنیتی حزب الله و بازداشت وی گردید و ضمن بازرسی وی مقادیر قابل توجهی پول در چمدان وی یافت شد.
این منابع می افزاید رفتار این شخص با نیروهای حزب الله مناسب بوده است و احتمالا حزب الله برای کسب اطلاعات بیشتر از سفارت ایران در بیروت کمک خواهد گرفت.

۱۳۹۲/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...