نسخه چاپی

محافظین اوباما از كلمبیا اخراج شدند

همزمان با سفر رئیس جمهور آمریكا به كلمبیا، تعدادی از نیروهای ویژه ایالات متحده كه برای محافظت از اوباما به این كشور اعزام شده بودند به دلیل سوء رفتار به واشنگتن بازگردانده شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر،"باراک اوباما" شب گذشته وارد کلمبیا شده اما پیش از ورود وی به این کشور تعدادی از نیروهای ویژه آمریکایی که برای محافظت از رئیس جمهور به کلمبیا اعزام شده بودند از این کشور به ایالات متحده بازگردانده شدند.

دلیل اخراج این افراد از کلمبیا رفتار ناشایست آنها در این کشور بوده و هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

درهمین رابطه اداره خدمات محرمانه آمریکا (U.S. Secret Service) درحال تحقیق درباره دلایل اخراج این افراد از کلمبیا است و"ادیون دونووان"سخنگوی نیروهای ویژه آمریکایی نیز اعلام کرد که تعدادی از نیروهای ویژه آمریکایی از کلمبیا خارج شده و به جای آنها تعداد دیگری از نیروها به کلمبیا اعزام شده اند.

دونووان از ارائه توضیحات بیشتر درباره اتهامات این افراد خوددای کرداما "جان آدلر"رئیس موسسه تنفیذ قوانین فدرال افسران در این رابطه گفت: بازگرداندن این افراد از کلمبیا دستکم به خاطر فساد اخلاقی یکی از نیروهای ویژه و اقدام او در برقراری ارتباط با یک زن بدکاره بوده است.

دونووان در این رابطه گفت: این موضوع به اداره "مسئولیت حرفه ای" که به عنوان امور داخلی نیروهای ویژه فعالیت می کند انتقال داده شده است. اتهامات وارده بر این افراد تماما بر عهده نیروهای ویژه آمریکایی است و بازگشت آنها از کلمبیا به هیچ وجه تاثیری دربرنامه امنیتی محافظت از رئیس جمهور نخواهد داشت.

اوباما برای شرکت در نشست کشورهای قاره امریکا که بر اساس برنامه 35 رهبر از کشورهای مختلف در آن شرکت خواهند داشت به کلمبیا رفته است.

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...