نسخه چاپی

ناگفته‌هایی از دیدار نوروزی باهنر و هاشمی

عکس خبري -ناگفته‌هايي از ديدار نوروزي باهنر و هاشمي

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی محتوای دیدار نوروزی خود با هاشمی رفسنجانی در بم را تشریح كرد.

به گزارش نما، محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو، به اظهارنظر درباره موضوعاتي ماننده دور دوم انتخابات مجلس، پيش‌بيني از آينده انتخابات رياست‌جمهوري، فضاي سياسي كشور و …. پرداخته كه در بخشي از اين مصاحبه ديدار نوروزي خود با رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام را تشريح كرده است.


وي در خصوص ديدار نوروزي خود با هاشمي رفسنجاني، گفت: همان‌طور كه مي‌دانيد من اهل كرمان هستم و هر سال نوروز، چند روزي را به كرمان سفر مي‌كنم.

باهنر عنوان كرد: امسال تصميم گرفتيم قبل از اينكه به كرمان برويم چند روزي را در بم استراحت كرده و بعد به سمت كرمان حركت كنيم.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: روز دوم حضور ما در آنجا خبر رسيد كه آقاي هاشمي هم به ارگ جديد آمده و يكي دو شب آنجا مي‌ماند.

وي با اشاره به اينكه اين مسئله كاملا طبيعي بود و اتفاقي صورت گرفت، گفت: برخي اينگونه تحليل كردند كه ما از قبل قرار گذاشته بوديم كه برويم آنجا و يكديگر را ببينيم اما به نظر من اصلا نيازي به اين كار نيست؛ زيرا اگر بخواهيم در تهران هم مي‌توانيم با هم ملاقات كنيم.

باهنر ادامه داد: اين ديدار از جهاتي اهميت داشت، چون اين ملاقات تقريبا اولين موقعيتي بود كه بعد از حكم اخير رهبري در مورد مجمع تشخيص مصلحت نظام انجام شد و ما فكر كرديم در اين فرصت مي‌توانيم هم با آقاي هاشمي عيد ديدني كنيم و هم ببينيم درباره مجمع حرف و حديث جديدي مطرح شده است يا نه.

نايب رئيس مجلس شواري اسلامي با اشاره به موضوعاتي كه در اين ديدار مطرح شد، گفت: در اين ديدار من سوال كردم كه در گذشته مقام معظم رهبري براي دبير مجمع حكم مي‌دادند اما اين بار براي آقاي محسن رضايي حكم ندادند كه آقاي هاشمي توضيح داد كه دبير را معمولا رئيس مجمع خدمت آقا معرفي كرده و ايشان فرد مورد نظر را تاييد مي‌كردند، بنابراين اين گونه نبوده كه هميشه در مرحله اول رهبري براي دبير مجمع حكم بدهد.

وي درباره پيش‌بيني خود از انتخاب دبير مجمع گفت: من فكر مي‌كنم آقاي محسن رضايي دبير مجمع شود.

باهنر همچنين خاطرنشان كرد: در آن ديدار چند سوال ديگر درباره وضعيت مجمع و اينكه جلسه بعدي آن چه زماني برگزار مي‌شود پرسيدم و بعد از آن با هم خداحافظي كرديم و اصلا بحث سياسي با هم نداشتيم.

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...