نسخه چاپی

دلیل فاجعه مرگبار اتوبان قم-تهران مشخص شد

فرمانده پلیس راه با بیان اینكه تركیدگی لاستیك و نقص در سیستم برق علت اولیه تصادف مرگبار دو اتوبوس اسكانیا در اتوبان تهران - قم بود گفت: شركت عقاب نشان به عنوان نماینده شركت اسكانیا به مراجع قضائی معرفی می شود.

به گزارش نما به نقل از سرویس حوادث جام ؛ فرمانده پلیس راه با بیان اینکه ترکیدگی لاستیک و نقص در سیستم برق علت اولیه تصادف مرگبار دو اتوبوس اسکانیا در اتوبان تهران - قم بود گفت: شرکت عقاب نشان به عنوان نماینده شرکت اسکانیا به مراجع قضائی معرفی می شود.

سردار محمدرضا مهماندار در گفتگو با مهر درباره علت اصلی حادثه مرگبار اتوبان تهران- قم اظهار داشت: ساعت 11شب گذشته یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از اصفهان به سمت تهران در حرکت بود پس از مجتمع توریستی مهتاب و در نقطه ای که دارای شیب زیادی به سمت تهران است به دلیل ترکیدن لاستیک جلو کنترل خود را از دست داده و پس از انحراف و برخورد با گاردریل وسط اتوبان وارد مسیر مخالف شده و با یک دستگاه اتوبوس اسکانیای دیگر که به از تهران به سمت اردکان یزد در حرکت بود برخورد می کند.

وی ادامه داد: به علت نقص فنی در سیستم برق اتوبوس اسکانیا هر دو خودرو دچار آتش سوزی شده و در این حادثه 44 نفر کشته و 39 نفر نیز مجروح شدند.

به گفته فرمانده پلیس راه،سردار مومنی رئیس پلیس راهور به همراه تیم کارشناسی ویژه در دقایق اولیه در صحنه حادثه حاضر شدند.

۱۳۹۲/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...