نسخه چاپی

استیلی:برای رسیدن به قهرمانی بایدصبورباشیم

عکس خبري -استيلي:براي رسيدن به قهرماني بايدصبورباشيم

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همه ابزارهای قهرمانی را در اختیار دارد و برای رسیدن به آن فقط باید كمی صبور بود.

به گزارش نما، حميد استيلي در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس در اين رابطه اظهار کرد: همه از داربي انتقاد مي‌کنند که چرا چنين و چنان شد. همه کيفيت بازي را نقد مي‌کنند اما تجربه به من مي‌گويد که مربيان حق دارند با احتياط ويژه وارد اين بازي شوند. مگر وقتي من سرمربي پرسپوليس بودم کسي به بازي هجومي توسط پرسپوليس در دربي اشاره کرد. در اين بازي نتيجه نگيري، اول سرمربي، بعد مدير و سر آخر بازيکن زير تيغ انتقاد خواهند بود.

وي در ادمه گفت: ما در داربي جام حذفي در حالي بازي کرديم که به خاطر تغيير برنامه اصلا بازيکن نداشتيم. با اين وجود هجومي بازي کرديم و به فکر دفاع نبوديم. در وقت قانوني هم بازي مساوي بود ولي براي بعد از آن، چون بازيکن نداشتيم دست ما بسته بود اما بعد از آن بازي يک کارشناس هم نگفت پرسپوليس با همه آن مشکلات، آنگونه بازي کرد. پس به مربيان حق بدهند که جانب احتياط را داشته باشند، چون سرآخر همه به نتيجه نگاه مي‌کنند.

حميد استيلي درباره ارزيابي خود از شرايط حال حاضر پرسپوليس ادامه داد: بازي دربي را بايد از تحليل‌هاي فني کنار گذاشت. پرسپوليس را در بازي فولاد خيلي خوب ديدم. زدن دو گل در ۱۵ دقيقه ابتدايي بسيار خوب بود و کمک کرد. پرسپوليس در آن بازي هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله خوب عمل کرد. موقعيت‌هاي خوبي ايجاد شد و گل زدند. پرسپوليس جلوي فولاد يک تيم کامل بود.

سرمربي سابق پرسپوليس درباره اينکه نتايج پرسپوليس در هفته‌هاي آينده را چطور پيش بيني مي‌کند، تصريح کرد: بر اساس جدول فولاد اهواز موفق‌ترين تيم ليگ است. پرسپوليس هم برابر فولاد آنطور بازي کرد. يعني اين تيم امکانات و پتانسيل لازم براي رفتن به صدر جدول و قهرمان شدن را در خود ايجاد کرده است. مربي خوب، بازيکن خوب، زمانبندي خوب و امکانات و پشتيباني خوب همگي يک جا جمع شده‌اند. حالا هم که خلعتبري اضافه شده است که همه باشگاه‌ها دنبالش بودند و گل سرسبد نقل و انتقالات بود.

استيلي خاطرنشان کرد: تيم پرسپوليس ابزارهاي لازم براي موفقيت را دارد و با وجود علي دايي و بهترين‌هاي سال‌هاي گذشته ليگ در جمع بازيکنان، شخصيت قهرماني را هم دارد. البته هنوز هم مي‌گويم هر چه زمان بگذرد اين نفرات که تازه گرد هم آمده‌اند هماهنگ‌تر مي‌شوند و مي‌توانيم کيفيت بيشتري از پرسپوليس ببينيم و بايد اين زمان را در اختيار تيم گذاشت و صبور بود.

مدير آکادمي فوتبال پرسپوليس در پايان درباره برنامه خود براي بازگشت به عرصه مربيگري گفت: در حال حاضر پيگير يکسري امور در حوزه پيشکسوتان و آکادمي هستم و اميدوارم کارهاي ماندگاري انجام شود. درباره مربيگري هم صحبت‌هايي داشته‌ام، هرگاه پيشنهادي جدي شد اعلام مي کنم.

۱۳۹۲/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...