نسخه چاپی

تداوم حمایت آمریكا از منافقین

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: منافقین در نهایت با خفت پادگان اشرف را شب گذشته تخلیه كردند و به نقطه‌ای دیگر رفتند و اكنون آمریكا برای این جریان به دنبال ماوایی است تا بتواند از آنها حمایت كند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به پاکسازی کامل پادگان اشرف از وجود منافقین ، اظهار داشت: آثار و طبعات یک ایدئولوژی و نگرش التقاطی همین سرنوشت منافقین است که امروز دچار آن شده‌اند؛ یعنی وقتی که انسان نسبت به جهان‌بینی و ایدئولوژی ناب اسلامی و گفتمان نبوی و علوی که در گفتمان ولایت فقیه شاهد آن هستیم قرار نگیرند و در چرخه گفتمان علوی و نبوی نباشند، گرفتار جهان‌بینی‌ها و ایدئولوژی‌ها و دام‌ها و باندهای انحرافی خواهند شد.

وی افزود: سرنوشت منافقین ابتدا با همین نگرش التقاطی همراه بوده که در دوران مبارزات حضرت امام(ره) و ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب و یا در دوران استقرار حاکمیت دینی این تفکر را شاهد بودیم. منافقین یک روزی گرایش به ایدئولوژی مارکسیستی داشته‌اند و امیدشان به این جریان بود، سپس پس از ناکامی در عملیاتی کردن خواسته‌های خود در این تفکر به سمت دیگر ایدئولوژی پناه برده و در دام عنصر فاسدی به نام صدام قرار گرفتند و بزرگترین خیانت را به ملت و مردمشان کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه منافقین در حرکت‌های ایذایی و تروریستی هزاران نفر را کشتند و ضربات سنگینی را به انقلاب اسلامی وارد کردند، افزود: سرانجام آنها بعد از طی یک دوره طولانی و چند دهه ابهام و تردید و گرفتاری در تاروپود عنکبوتی التقاط، سرانجام در دام قلدرترین و خبیث‌ترین و جریانی که به تعبیر امام شیطان بزرگ است، یعنی آمریکا افتادند تا از لیست تروریست‌ها خارج شوند.

سعیدی خاطرنشان کرد: جریان نفاق در خون‌ریزی‌ها و شهادت بسیاری از مردم و شیعیان عراق نقش داشتند و بخشی‌ از انتفاضه‌هایی که در عراق شکل گرفت، به خاطر همین عناصر سرکوب شد و در نهایت مردم مظلوم عراق توانستند بخشی از انتقام خود در طول تاریخ را از عناصر فساد بگیرند و این مجموعه را با یک خسارت قابل توجهی مواجه کنند که به تعبیر بعضی از سرداران، نقش این حرکت به جهت خسارتی که به جریان نفاق وارد کرد، کمتر از عملیات مرصاد نبود.

وی تصریح کرد: مردم عراق می‌خواهند که اینها در سرزمین مقدسشان حضور نداشته باشند و در نهایت با خفت پادگان اشرف را شب گذشته تخلیه کردند و به نقطه‌ای دیگر رفتند و اکنون آمریکا برای این جریان به دنبال ماوایی است تا بتوانند از آنها حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در خصوص سرنوشت مسعود رجوی نیز اظهار داشت: رجوی رفتار بسیار مبهمی دارد. اینگونه موارد قبلا هم بوده است. مدتی پنهان می‌شد و سپس ظهور و بروز پیدا می‌کرد و خیلی روشن نیست چه سرنوشتی پیدا کرده است.

۱۳۹۲/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...