نسخه چاپی

سه حادثه صبح تهران جان 3 نفر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از سه حادثه صبح امروز در شهر تهران و جان باختن سه نفر خبر داد.

به گزارش نما، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با فارس درباره سه حادثه مهمی که تاکنون در شهر تهران اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در ساعت 9:34 امروز دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی تقاطع محلاتی تصادف می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند. در این حادثه یک دستگاه پراید با چهار سرنشین به دلیل نامشخصی به عقب یک دستگاه خاور که حامل تیرچه بلوک بوده است برخورد می‌کند و چهار سرنشین این خودرو گرفتار می‌شوند.

ملکی بیان داشت: آتش‌نشانی بلافاصله این چهار نفر از خودرو خارج می‌کند که در اثر جراحات یک مرد 45 ساله فوت می‌کند و سه نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به عوامل اورژانس تحویل داده می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: ‌این عملیات در ساعت 10:06 دقیقه به پایان رسید.

تخریب گودال و در گذشت یک جوان 22 ساله

ملکی درباره حادثه دیگری که در ساعت 10:35 دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد اظهار داشت: در این حادثه دیواره‌های یک گودال در بزرگراه آزادگان ابتدای جاده احمدآباد مستوفی تخریب می‌شود.

وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

در این حادثه کارگران مشغول حفر چاه و لوله‌گذاری بودند که به یکباره به علت سست بودن خاک محل، دیواره گودال تخریب و یک جوان 22 ساله ایرانی در زیر آوار مدفون شد.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل نسبت به خارج کردن این جوان 22 ساله اقدام کردند که متأسفانه مرد جوان فوت کرده بود.

مبحوس شدن در سرویس بهداشتی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره حادثه سوم در ساعت 10:29 دقیقه صبح امروز به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده شده بود، اظهار داشت: در این حادثه محبوس شدن فردی داخل سرویس بهداشتی در خیابان سهروردی را به سازمان آتش‌نشانی اعلام کردند که یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از آنکه مادر و برادر فرد 40 ساله‌ای که در سرویس بهداشتی محبوس شده بود اعلام کردند که وی خیلی وقت است که در این مکان گرفتار شده است بلافاصله آتش‌نشانان در سرویس بهداشتی را باز کرده و با جسد این فرد مواجه شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در ساعت 11:09 دقیقه این عملیات آتش‌نشانی به پایان می‌رسد.

۱۳۹۲/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...