نسخه چاپی

ماجرای خداحافظی مجیدی از تیم‌ ملی

ماجرای خداحافظی ناگهانی و عجیب فرهاد مجیدی از تیم‌ملی هنوز هم نقل محافل ورزشی است و شایعات بسیار زیادی در مورد آن به گوش می‌رسد.

به گزارش نمابه نقل از 90: ماجراي خداحافظي ناگهاني و عجيب فرهاد مجيدي از تيم‌ملي هنوز هم نقل محافل ورزشي است و شايعات بسيار زيادي در مورد آن به گوش مي‌رسد. اصلي‌ترين شايعه‌اي که مطرح شد اين بود که گفته مي‌شد فرهاد دوپينگي است و سبب شد تا در بازي هاي فصل پيش بارها و بارها از اين مهاجم توانمند تست دوپينگ به عمل بيايد. اما شايد جالب باشد که اصل ماجرا را از زبان عباس ترابيان سرپرست وقت تيم‌ملي بشنويد.
او مي‌گويد: «روزي در هتل المپيک اردوي تيم‌ملي بود که مجيدي نزد من آمد و گفت که مي‌خواهد براي گرفتن MRI اردو را ترک کند. به او گفتم که بايد از کي‌روش اجازه بگيرد اما فرهاد پاسخ داد که سرمربي تيم‌ ملي در جلسه است و نمي‌‌تواند به درون نشست فني برود.»
ترابيان ادامه مي‌دهد: «در آن زمان با تصور اينکه مجيدي حداکثر 4 ساعت زمان نياز دارد اجازه دادم اردو را ترک کند که اين بازيکن رفت و ديگر نيامد. بعد از آن به فتح‌اله‌زاده زنگ زدم و او پاسخ داد اين اتفاق براي ما هم رخ داده است. فرداي همان روز هم مجيدي از تيم‌ملي خداحافظي کرد که همين موضوع سبب شد بحث تندي ميان من و کي‌روش به وجود بيايد.»
وي مي‌افزايد: «دو هفته بعد در هتل المپيک استقلال اردو داشت و تيم‌ملي هم در همانجا بود. من با مجيدي روبرو شدم و به او گفتم اين چه کاري بود که انجام دادي، مجيدي در پاسخ به من گفت: شما بازيکنان ايراني را هنوز نشاخته‌اي؟!»

۱۳۹۲/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...