نسخه چاپی

ناگفته‌هایی از روبوسی خاتمی با نوری‌زاده

عکس خبري -ناگفته‌هايي از روبوسي خاتمي با نوري‌زاده


عليرضا نوري زاده 22 فروردين در برنامه سياسي خود جزئيات بيشتري از آنچه اپوزيسيون در حاشيه كنفرانس "مريلند" بر سر وي آورده بود بيان داشت.

به گزارش وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ وطن امروز نوشت: عليرضا نوري زاده 22 فروردين در برنامه سياسي خود جزئيات بيشتري از آنچه اپوزيسيون در حاشيه كنفرانس "مريلند" بر سر وي آورده بود بيان داشت و ضمن گلايه از اين افراد خاطره اي ازديدارش با خاتمي را بيان كرد.

وي گفت: "وقتي بعضي افراد اپوزيسيون را كه مدعي هستند مي خواهند جمهوري اسلامي را سرنگون كنند و ملت ايران را نجات بدهند، مي بينم بدنم كهير مي زند.

تعجب مي كنم اين افراد چگونه داخل اپوزيسيون شده اند؟ درست سالي كه خاتمي به سازمان ملل آمده بود و در هتل «پلاز» اتاق گرفته بود من هم از طرف روزنامه «الشرق الاوسط» در اين هتل اقامت داشتم.

يك روز وقتي در لابي هتل بودم خاتمي و هيات همراهش از آسانسور بيرون آمدند و خيلي دوستانه با من ديده بوسي كردند، دست داده و احوالپرسي كردند.

درآن روز خاتمي و هيات همراهش به مسئول هتل نگفتند اين آقا نبايد در اين هتل باشد؛ حتي در مصاحبه مطبوعاتي شان من و ديگر دوستانم را راه دادند و در كمال احترام سوالات ما را پاسخ دادند.

درحالي كه من يك ضد انقلاب بودم و عليه جمهوري اسلامي مبارزه مي كردم؛ حتي جريان فرار خاتمي از مقالات با بيل كلينتون را اولين نفر من در روزنامه گفته و پخش كردم."

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...