نسخه چاپی

ایجاد گشت ارشاد برای شهر نجف أشرف

دبیر شورای استانداری نجف أشرف طی اظهاراتی خواستار ایجاد فوری پلیس اخلاق (گشت ارشاد) در این استان شد.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر نجف أشرف حاکی از آن است که قرار است در آینده ای نزدیک گشت ارشاد در این شهر ایجاد شود.

در همین حال خانم "أزهار الطریحی" دبیر شورای استانداری نجف أشرف طی اظهاراتی خواستار ایجاد فوری پلیس اخلاق (گشت ارشاد) در این استان شد.

وی در این باره گفت: وظیفه این نیروهای پلیس اخلاقی، مقابله با بد لباسی، بی حجابی و رفتارهای غیر اخلاقی مردم در شهر نجف به ویژه در مناطق پر رفت و آمد و شلوغ، خواهد بود زیرا بسیاری از این گونه رفتارها در سطح جامعه وجود ندارد اما هنگامی که توسط یک فرد یا افرادی اجرا می شود، به دیگر مردم سرایت می کنند و به پدیده ای طبیعی تبدیل می شود.

دبیر شورای استانداری نجف أشرف همچنین افزود: چندین ماه است که با همکارانم در حال بررسی این موضوع بوده ایم. متوجه شدیم که متأسفانه برخی از فروشگاه های موجود در نجف، فیلم های غربی و غیر اخلاقی نیز می فروشند. افزایش فروش این گونه فیلم ها، به مرور زمان بر رفتار و اخلاق مردم تأثیر بسیار منفی می گذارد.

"أزهار الطریحی" در پایان گفت: پدیده فروش این گونه فیلم ها در تاریخ این شهر مقدس بی سابقه بوده و پدیده ای نوظهور است از همین رو اگر فورا جلوی انتشار گسترده آن گرفته شود، می توان آن را مهار کرد و از سرایت اخلاق و رفتارهای منفی در جامعه جلوگیری کرد.

۱۳۹۲/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...