نسخه چاپی

آیت‌الله خاتمی‌ :واكنش ایران در برابر تجاوز به ثانیه نمی‌رسد

نماینده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر اینكه مشروعیت هر 3 قوه به ولایت است، گفت: اگر دشمن بخواهد، كمترین تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد، واكنش جمهوری اسلامی به ثانیه هم نمی‌رسد و آنها را می‌كوبد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در آیین راهپیمایی 22 بهمن خطاب به مردم انقلابی کرمان اظهار داشت: شما مردم همانند سال‌های ابتدای انقلاب اسلامی باشکوه در صحنه هستید.



* آینده این انقلاب روش است

وی افزود: گام‌هایی که امروز برداشتید، خشم دشمنان شما را برافروخته است و این حرکت شما عملی صالح است.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمان گذشته، حال و آینده‌ای دارد،‌ تصریح کرد: در گذشته انقلاب اسلامی و قبل از پیروزی این انقلاب، رژیمی بر این کشور حاکم بود که اساس آن دین‌ستیزی، اخلاق‌ستیزی، عفت‌ستیزی، استقلال ستیزی و آزادی ستیزی بود.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم، 57 سال سیاه گذشته قبل از انقلاب اسلامی را ترسیم کنیم، مثنوی 70 من کاغذ است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه 57 سال سیاه بر ملت ایران گذشت، خاطرنشان کرد: 34 سال قبل خدا نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به این ملت عنایت کرد.

خاتمی ابراز داشت: آینده این انقلاب روش است و افق آینده انقلاب اسلامی افق بیداری سراسر جهان است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی را انقلاب اسلامی مردم ایران شکل داد، افزود: الله‌اکبر مردم تونس، مصر، لیبی و یمن برگزفته از شعارها و فریاد الله‌اکبر مردم ایران بود.

* نظام اسلامی مردم ایران در طلایی‌ترین شرایط خود قرار دارد

خاتمی تصریح کرد: امروز فریاد ضد‌سرمایه‌داری که در کشورهای اروپایی و امریکا بلند شده است، یک بیداری است و برگرفته از فریاد و حرکتی است که مردم ایران در 34 سال قبل انجام دادند. ‌

وی ابراز داشت: در این جمع خداجویان و خداباوران از خداوند می‌خواهیم که فرودگاه نهایی ما را ظهور امام زمان (عج) مقرر بدارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امروز نظام اسلامی مردم ایران در طلایی‌ترین شرایط خود قرار دارد و این شجره طیبه تنومند 34 ساله است.

خاتمی گفت: شما مردم ایران در تمام عرصه‌ها به قله‌ها دست پیدا کرده‌اید و در زمینه‌های علمی، پزشکی، هسته‌ای و هوا فضا پیروزی‌های خیره‌کننده‌ای به دست آورده‌اید.

وی با بیان اینکه ایران در عرصه نظامی نیز حرف نخست را در منطقه می‌زند، تصریح کرد: مردم ایران مقتدر هستند و با نیروهای مسلح مومنی که دارند، اگر دشمن بخواهد، کمترین تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد، واکنش جمهوری اسلامی به ثانیه هم نمی‌رسد و آنها را می‌کوبد.

* امروز دشمنان سیلی محکم مردم ایران را خوردند



خاتمی با اشاره به اینکه رئیس جمهور امریکا چند بار تکرار کرده بود که تمام گزینه‌ها برای ایران را روی میز داریم، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند که معنای این حرف اوباما این است که گزینه نظامی هم روی میز قرار دارد.

وی بیان داشت: رهبری فرمودند "اوباما بداند ما هم گزینه‌های مختلفی را روی میز داریم که در زمان خودش به اجرا در می‌آوریم".

خاتمی تصریح کرد: اوباما چند روز قبل با صراحت صحبت کرد و در واکنش به سخنان رهبری گفت که گزینه نظامی را نداریم.

وی ابراز داشت: امریکا باید بگوید، "نمی‌توانیم گزینه نظامی را داشته باشیم، نه اینکه این گزینه را نداریم".



* تحریم، شیوه نخ‌نمایی شده است

خاتمی عنوان کرد: دشمن برای جداکردن ملت از انقلاب اسلامی تلاش می‌کند، اما امروز سیلی محکم شما را خوردند و مشاهده کردند که این ملت از انقلاب اسلامی جدایی‌ناپذیر است.

وی تحریم را یکی از شیوه‌های دشمن برای جدایی ملت از انقلاب اسلامی ذکر و بیان کرد: این شیوه نخ‌نما و کهنه است.

خاتمی افزود: دشمن با این تحریم‌ها و پیامدهای آن قصد دارد، مردم را به ستوه آورد و خسته کند، اما این مردم هستند که امریکا را خسته می‌کنند.

* افرادی که به ناامیدی در جامعه دامن می‌زنند، گناهکار هستند

وی القای یاس و ناامیدی را از دیگر روش‌های دشمن برای جدایی مردم از انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: افرادی که به این موضوع دامن می‌زنند، گناهکار هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سخن رایس وزیر سابق امور خارجه امریکا که گفت، "سخنان رهبر ایران تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های امریکا را نقش بر آب می‌کند"، ابراز داشت: دشمنان ایران نیز به این بحث معترف هستند.

خاتمی با بیان اینکه ایران اسلامی گام‌های رو به جلو را طی می‌کند، ‌خاطرنشان کرد: ملت ایران قله‌های فتح نشده را تسخیر می‌کند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...