نسخه چاپی

زنگنه تا استعفا پیش رفت/ به بی پولی خرده ایم

عکس خبري -زنگنه تا استعفا پيش رفت/ به بي پولي خرده ايم

علی ربیعی با انتقاد از شیوه اجرای قانون هدفمندی و با اشاره به خواسته یكی از فعالان اقتصادی كه مطرح كرده بود سهم 30 درصد بخش تولید از هدفمندی یارانه‌ها داده شود، گفت: ما هنوز پول نداریم كه بدهیم و گرفتاری دولت سر ماست...

به گزارش نما، تهران امروز نوشت:


علی ربیعی با انتقاد از شيوه اجراي قانون هدفمندي و با اشاره به خواسته يكي از فعالان اقتصادي كه مطرح كرده بود سهم 30 درصد بخش توليد از هدفمندي يارانه‌ها داده شود، گفت: ما هنوز پول نداريم كه بدهيم و گرفتاري دولت سر ماست و آقاي زنگنه در جلسه چهارشنبه دولت تا استعفا پيش رفتند و گفتند با اين وضع كار نمي‌كنم.



وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي كه به مازندران سفر كرده با اشاره به اينكه اكنون دوره پولداري دولت نيست، تاكيد كرده كه امروز به بي‌پولي خورديم و منابع محدود است و بايد درست تصميم بگيريم و وقت آزمون و خطا نداريم. علي ربيعي از شيوه پرداخت يارانه‌ها هم انتقاد كرده و در جمع مديران استان گفته است،‌ يارانه‌ها عدالت درست نكرد و به رفاه نيز منجر نشد.





وزير كار در بخشي ديگر از گفته‌هايش، تحريم را براي كشور يك شانس دانست و افزود: بايد از اين فرصت استفاده كرد و خصوصي‌سازي اعتقاد دولت است و بايد سرمايه در اختيار مردم را جذب كنيم و به افرادي كه توانمندي مديريت دارند، كمك كنيم.



۱۳۹۲/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...