نسخه چاپی

هیچ كشوری حاضر به پناه دادن منافقین نیست/ سازمان مجاهدین كاملا متلاشی شد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هیچ آینده‌ای برای منافقین متصور نیست و این سازمان كاملا متلاشی شده و هرگز امكان تجدید نیرو و بقا را در آینده نخواهد داشت.

به گزارش نما، یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تخلیه کامل پادگان اشرف از سوی منافقین گفت: معتقدم حیات سیاسی منافقین با ساقط شدن صدام به پایان رسیده بود، اما اندک امیدهایی هم خود منافقین داشتند و هم حامیان غربی آنها تا بتوانند این سازمان کاملا در معرض نابودی را احیا کنند.

وی افزود: تلاش آمریکایی‌ها برای حفظ منافقین در عراق با چنین نگاهی دنبال می‌شد، ولی به دلیل خیانت‌ها و جنایت‌هایی که منافقین در حق ملت عراق داشتند، در سال‌های گذشته شاهد فشارهای مردم عراق و دولت این کشور به منافقین مبنی بر اینکه آنها باید هرچه سریع‌تر خاک عراق را ترک کنند، بودیم.

جوانی خاطرنشان کرد: با رویگردانی مردم و دولت عراق از منافقین، آنها کم‌کم چاره‌ای جز تخلیه این پادگان را نداشتند و به فکر محل و کشور دیگری برای سکونت خود بودند، اما نگهداری کادر اصلی منافقین در مقر اشرف با این نگاه صورت گرفته بود که هم منافقین و هم آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی حامی منافقین امید داشتند با تحولات آینده در عراق بتوانند منافقین را در عراق ماندگار کنند.

وی با بیان اینکه با عملیات برق آسا و افتخارآمیزی که فرزندان شهدای انتفاضه شعبانیه عراق انجام داده‌اند، ضربه مهلکی را بر کادر اصلی منافقین وارد ساختند، افزود: این عملیات منجر به این شد که بقایای منافقین در اشرف، این مقر و اردوگاه را به شکل کامل ترک کنند و بعد از سالیان طولانی اردوگاه اشرف در اختیار مردم و ارتش عراق قرار گرفت.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: تخلیه کامل منافقین از اردوگاه اشرف به معنای پایان یافتن عمر حضور منافقین در عراق است و منافقین دیگر جایگاه دیگری در عراق نخواهند داشت و هرچه سریع‌تر اردوگاه لیبرتی را هم باید ترک کنند.

جوانی در خصوص آینده و سرنوشت بقایای منافقین نیز گفت: اگر بررسی شود دلایل عدم انتقال منافقین از عراق به دیگر کشورها یکی از عمده دلایل این خواهد بود که هیچ کشوری حاضر نخواهد بود یک گروهک تروریستی را در کشور خود جای دهد. امروزه آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی به هیچ عنوان حاضر نیستند به منافقین پناه بدهند و آنها را در کشور خودشان پذیرا باشند و این نشان دهنده این است که حتی از نظر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سازمان منافقین تاریخ مصرف‌شان به پایان رسیده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دلایلی سعی می‌کنند کشورهایی را در داخل منطقه خاورمیانه متقاعد کنند تا پذیرای منافقین باشند، اما این سازمان به گونه‌ای عمل کرده است و دارای مشکلاتی هستند که امروزه شاهد این هستیم که حکومت‌ها حاضر نیستند امکانات خودشان را در اختیار چنین گروهک تروریستی قرار دهند.

جوانی خاطرنشان کرد: یکی از لکه‌های ننگی که بر پیشانی منافقین حک شده، خیانتی است که منافقین در حق ملت خودشان روا داشتند. وقتی در دوران دفاع مقدس منافقین در دامان صدام قرار گرفتند و آن خیانت‌های بزرگ را علیه ملت ایران مرتکب شدند، امروز کمتر کشوری حاضر است به این منافقین اعتماد کند و به آنها پناه دهند و می‌دانند که آنها به هیچ اصول و قاعده‌ای پایبند نیستند و به شکل فرقه‌ای عمل می‌کنند.

وی افزود: منافقین هیچ آینده‌ای نخواهند داشت و سازمانی است که از درون کامل متلاشی شده و بسیاری از اعضای آنها اگر احساس کنند می‌توانند خارج از این سازمان زندگی ملایمی را داشته باشند، در رفتن هیچ تردیدی نخواهند کرد و به نظر می‌رسد که این سازمان به زور و با فشارهای رهبران خود محفوظ شده‌اند و در جابه‌جایی‌های بعدی ریزش‌های این سازمان بسیار بالا خواهد بود.

جوانی با اشاره به هلاکت رسیدن اکثر کادر سازمان منافقین در عملیات اخیر جوانان انتفاضه شعبانیه گفت: این سازمان کاملا متلاشی شده و هرگز امکان تجدید نیروی و بقا را در آینده نخواهد داشت.

۱۳۹۲/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...