نسخه چاپی

كارنامه علمی داوطلبان كنكور ۹۲ اوایل مهر منتشر می‌شود/ زمان اعلام نتایج آزمون كاردانی نظام جدید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی گفت: كارنامه علمی داوطلبان كنكور برای همه داوطلبان منتشر می‌شود.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: براساس برنامه زمانی تعیین شده، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای وموسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۲ در هفته اول مهرماه اعلام می‌شود.

وی افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی جمعا ۱۹۴ هزار و۲۳۶ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور افزود: برای تمام پذیرفته شدگان و همچنین آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته الکترونیکی آزمون سراسری سال ۹۲ را تکمیل کرده، اما پذیرفته نشده اند، کارنامه علمی حاوی رتبه علمی منتشر می‌شود.

توکلی خاطر نشان کرد: کارنامه علمی حاوی رتبه علمی داوطلب در هریک از کدرشته های انتخابی در بین متقاضیان آن کدرشته و سهمیه مربوطه با توجه نمره کل داوطلب در همان کدرشته و همچنین آخرین نفر پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌های انتخابی است و اطلاعات مفید دیگری که در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد و در دهه اول مهرماه منتشر می شود.

۱۳۹۲/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...