نسخه چاپی

قدردانی رئیس جمعیت حمایت از پیوند اعضاء ایرانیان از رسانه ملی

"علی‌اكبر ولایتی" رئیس جمعیت حمایت از پیوند اعضاء ایرانیان با ارسال لوح تقدیر از رئیس و كاركنان سازمان صداوسیما در همكاری صمیمانه با این جمعیت تقدیر كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ "علی‌اکبر ولایتی "رئیس جمعیت حمایت از پیوند اعضاء ایرانیان با ارسال لوح تقدیر از رئیس و کارکنان سازمان صداوسیما در همکاری صمیمانه با این جمعیت تقدیر کرد.

رئیس جمعیت حمایت از پیوند اعضاء ایرانیان تلاش‌های صدا و سیما در افزایش چشمگیر آمار رضایت به اهداء عضو را ستودنی خوانده و تصریح کرده است:بی‌شک افزایش چشمگیر آمار رضایت به اهداء عضو از بیماران مرگ مغزی، بدون همکاری بی‌دریغ صدا و سیما امری غیرممکن می‌نمود.

دکتر ولایتی تلاش صداوسیما در این خصوص را خالصانه، شبانه‌روزی و ستودنی توصیف کرد و خطاب به رئیس رسانه ملی افزود: ضمن تقدیر از روحیه والای نوع‌دوستی حضرتعالی و همیاری و همدلی شما و همکاران‌تان در تمام این سال‌ها توفیق روز‌افزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

گفتنی است؛صبح امروز رئیس، معاونان و مدیران سازمان صدا و سیما، شرکت‌کننده در سی و سومین نشست «افق رسانه» داوطلبانه فرم اهداء عضو را تکمیل و با این اقدام از مردم نوع‌دوست کشورمان که با این جمعیت همراهی دارند قدردانی کردند.

۱۳۹۲/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...