نسخه چاپی

نقدی: بساط جاسوسی جمع شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه با جمع شدن قرارگاه اشرف، بساط جاسوسی جمع شد تاكید كرد: آمریكایی ها حتی اگر سلاح شیمیایی سوریه را هم بگیرند نمی توانند امنیت اسرائیل را تامین كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج در حاشیه مراسم ختم مادر سردار سلیمانی که امروز شنبه در حسینیه ثارالله فرماندهی کل سپاه برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دیپلماسی ایران تاثیری در عقب نشینی آمریکا از جنگ با سوریه داشته است یا نه گفت: دیپلماسی ایران حتما تاثیر داشته علاوه بر آن باعث تقویت روحیه مقاومت در منطقه شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه رهبری فرمودند امیدواریم اقدامات آمریکا بازی سیاسی نباشد آیا احتمال دارد سلاح های سوریه را بگیرند بعد به سوریه حمله کنند گفت: سوریه سلاح زیاد دارد حتی اگر سلاح های شیمیایی سوریه را هم بگیرند امنیت اسرائیل تامین نمی شود.

رئیس سازمان بسیج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بسته شدن قرارگاه اشرف چه کمکی به کاهش ترور و جاسوسی در منطقه و کشورمان می کند گفت: آنها در این سالها هنری در رابطه با ترور نداشته اند اما کار جاسوسی و جمع آوری اطلاعات می کردند که با بسته شدن قرارگاه اشرف بساط جاسوسی جمع شد.

۱۳۹۲/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...