نسخه چاپی

سویئچ این بولدوزر دست كلیددار دولت است!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، سرپرست وزارت علوم را جاده صاف‌كن وزیر بعدی توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از کیهان: رفتار توفیقی سرپرست وزارت علوم نشان می‌دهد که او جاده صاف‌کن وزیر اصلی روحانی برای وزارتخانه علوم است.وی در گفت‌وگو با آریا گفت: مجلس در بررسی صلاحیت سه وزیر باقی مانده روحانی مثل گذشته به وظیفه نظارتی خود عمل می‌کند.وی ادامه داد: هیچ کس به این سرعت تصمیم نمی‌گیرد و اقدام نمی‌کند زیرا می‌داند مجلس پذیرفته است دولت، دولت اعتدال است بنابراین اگر کسی خلاف این رفتار را داشته باشد قاعدتاً مجلس واکنش نشان خواهد داد.مصری خاطرنشان کرد: معمولاً وزرایی که معرفی می‌شوند تلاش می‌کنند در برنامه‌هایشان با اعتدال عمل کنند و از کارهای عجولانه در تصمیمات و انتصابات پرهیز کنند.

مصری با تاکید بر این مطلب که نمی‌توان رفتار توفیقی را عجولانه خواند، افزود: این احتمال وجود دارد که رفتارهای توفیقی برنامه‌ای از قبل تدوین شده باشد تا تغییراتی را برای وزیر بعدی انجام دهد البته مجلس این رفتارهای تند را مغایر نظام اعتدالگرایی می‌داند و معتقد است با شعارهای آقای روحانی سازگاری ندارد.یادآور می‌شود سرپرست وزارت علوم به شکل غیرقانونی اقدام به برخی عزل و نصب‌های گسترده در دانشگاه‌های مختلف کرده است.در همین حال عبدالواحد فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: تضمینی برای رای‌آوری توفیقی در مجلس وجود ندارد و او با واکنش‌های منفی زیادی در مجلس روبرو می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: آقای توفیقی شانس خیلی کمی برای اخذ رای اعتماد مجلس دارد.همچنین لاله افتخاری نماینده مردم تهران با بیان اینکه «فضای مجلس برای میلی‌منفرد بهتر از توفیقی بود» گفته است: مباحث در مورد توفیقی دیگر منحصر به حاشیه‌های سال 88 نیست. اکنون مسائل دیگری همچون عملکرد او در مدت سرپرستی هم مطرح است. او اگر می‌خواست بماند این‌گونه رفتار نمی‌کرد.

۱۳۹۲/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...