نسخه چاپی

وزير كشور:

مسئولان باید مسئولیت پذیر باشند/ توقعات مردم از دولت كمتر شود

عکس خبري -مسئولان بايد مسئوليت پذير باشند/ توقعات مردم از دولت کمتر شود

وزیر كشور با تاكید بر شأن مدیران گفت: مهم‌ترین ویژگی مسئولان باید مسئولیت‌پذیری باشد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه برای رشد و توسعه در منطقه باید به دنبال خلاقیت ابتکار و نوآوری باشیم، گفت: در کنار این لازم است تا تلاش خود را نیز دو چندان کنیم.
وی بر توجه به فعالیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای تاکید کرد و افزود: باید سرمایه‌گذاری‌ها در بخش‌های مختلف رشد، توسعه و رونق شهرستان‌ها دو چندان کرده و در این میان آحاد مردم نیز با یک بسیج همگانی و مشارکت در این عرصه این اصل مهم را در نظام اسلامی محقق سازند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه مسئولان باید مسئولیت‌پذیری خود را ارتقا داده و از سوی توقعات مردم از دولت هم کمتر شود، تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و اشتغال باعث عزتمندی هر چه بیشتر کشور خواهد شد.
رحمانی فضلی همچنین ظرفیت نیروی انسانی استان را بالا برشمرد و اضافه کرد: نیروهای پرتوان و با استعدادی در شهرستان و استان وجود داشته که بایستی با فکر و طرح از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.
وی همچنین از انتخاب شهرستان شیروان به عنوان شهر پایلوت مبارزه با مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت: این انتخاب به خاطر موقعیت خاص شهرستان است.
به گفته دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مبارزه و کشفیات در این زمینه پاداش بومی تعلق می‌گیرد.

۱۳۹۲/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...