نسخه چاپی

رضایت روحانی با حضور قالیباف در جلسات هیئت دولت

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر حضور شهردار پایتخت در جلسات هیئت دولت، گفت: دكتر روحانی و برخی از دولتمردان در بخشی از سخنانشان به حضور شهردار در جلسه هیئت دولت اشاره كردند و این مهم را لازم و ضروری دانستند چراكه شهردار تهران می‌تواند به عنوان عضوی از كابینه دولت باشد.

به گزارش نما، "فاطمه آليا" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلام‌شهر با اشاره به زمزمه‌هايي مبني بر حضور شهردار پايتخت در جلسات هيئت دولت، گفت: تهران به عنوان پايتخت جمهوري اسلامي ايران جايگاهي دارد که موضوعات و مسائل آن ملي است.

وي در ادامه افزود: حضور وزارتخانه‌ها در تهران و مسائل مهم فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي موجب پر اهميت شدن اين استان شده، بنابراين ضروري است که شهردار تهران در جلسات هيئت دولت شرکت کند.

نماينده مردم تهران با اشاره به مطرح بودن اين پيشنهاد در دوره‌هاي پيشين دولت، تصريح کرد: در زمان شهردار بودن "محمود احمدي‌نژاد"و همچنين "محمدباقر قاليباف" پيشنهاد حضور شهردار تهران در جلسات هيئت دولت نيز مطرح شده بود که متاسفانه اين مسئله محقق نشد.

آليا ادامه داد: دکتر روحاني و برخي از دولتمردان در بخشي از سخنانشان به حضور شهردار در جلسه هيئت دولت اشاره کردند و اين مهم را لازم و ضروري دانستند چراکه شهردار تهران مي‌تواند به عنوان عضوي از کابينه دولت باشد.

عضو کميسيون اجتماعي خانه ملت در پايان خاطر نشان کرد: به دليل اينکه وزرا در جلسه هيئت دولت مسائل مربوط به شهرداري را مطرح مي‌کنند شهردار مي‌تواند در اين مباحث به صورت حضوري شرکت کند.

۱۳۹۲/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...