نسخه چاپی

مدیر شبكه خبری "الجزیره" در ایران، استعفا داد

عکس خبري -مدير شبکه خبري "الجزيره" در ايران، استعفا داد

مدیر شبكه خبری "الجزیره" در ایران در واكنش به شركت این شبكه خبری در پروژه آمریكایی، صهیونیستی و سعودی علیه مقاومت منطقه از سمت خود استعفا داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، "ریا ملحم" مدیر دفتر شبکه خبری "الجزیره" در تهران ، با اشاره به استعفای خود از این سمت، گفت:‌ به دلیل سیاست‌های شبکه خبری الجزیره در قبال سوریه و بحرین و نیز حضور الجزیره در پروژه‌ای که خط مشی و سیاست ضربه زدن به مقاومت را در پروژه بزرگ آمریکایی، اسرائیلی و عربستانی دنبال می‌کند، از این سمت استعفا دادم.

وی افزود: ۹ ماه پیش به مسئولان الجزیره گوشزد کردم که اگر سیاست این شبکه خبری در قبال مقاومت عوض شود، استعفا می‌دهم و امروز که این موضوع برای من مسجل شده است، از کار خود کناره گیری کردم.

مدیر دفتر شبکه خبری الجزیره در تهران با بیان اینکه امروز علیه مقاومت پروژه‌ای وجود دارد که از سوی آمریکا، اسرائیل و عربستان دنبال می‌شود و الجزیره نیز در این پروژه آنها را همراهی می‌کند، یادآور شد: هدف این پروژه ‌آن است که کشورهای همراه مقاومت در منطقه محاصره شوند.

ملحم ادامه داد: در این پروژه اول سوریه و سرنگونی بشار اسد مدنظر است، پس از آن محاصره حزب‌الله و لبنان و سرانجام ایران مورد هدف قرار خواهد گرفت و با توجه به اینکه این موضوع برای من مسجل شده، وقت آن رسید که از این شبکه استعفا دهم.

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...