نسخه چاپی

آصفری: ضعف و ناتوانی منافقین را متوهم كرده‌است

عضو هیأت رئیسه كمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینكه ضعف و ناتوانی منافقین را متوهم كرده‌، گفت: این ترویست‌های سالخورده قدرت دفاع از خود را ندارند، چه رسد به آنكه تهدید كنند.

به گزارش نما، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات و تهدیدات سخنگوی گروهک منافقین مبنی‌بر ترور مسئولان ایرانی و عراقی، گفت: به‌طور حتم این گروهک در شرایط کنونی نفس‌های آخر خود را می‌کشد، از این‌رو برای اثبات حیات خود، دست به موضع‌گیری‌های متوهمانه می‌زند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعضای گروهک منافقین به‌علت ضعف و ناتوانی در توهم زندگی می‌کند، افزود:‌ این گروهک هم‌اکنون به‌طور کامل متلاشی شده و اعضای باقی‌مانده به‌علت سالخوردگی دیگر تاب و توانی برای فعالیت ندارند.

وی با تأکید بر اینکه تهدیدات منافقین درباره ترور مسئولان ایرانی بیشتر به یک طنز احمقانه و متوهم شبیه است، تصریح کرد: در چند وقت اخیر شاهد بودیم که اعضای این گروه حتی توان دفاع از پادگان اشرف را نداشتند و در حمله مردم معترض و خشمگین و نیروهای امنیتی عراق به این پادگان بیش از 70 نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه نفرت مردم ایران و عراق و دیگر کشورها از عملکرد گذشته منافقین این گروه را در انزوا قرار داده است، یادآور شد: هم اکنون شاهد هستیم که تشکیلات منافقین مورد پذیرش هیچ کشوری نبوده و در سردرگمی کامل به سر می‌برند.

آصفری با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی تنها یک اسم از گروهک منافقین باقی مانده است، تصریح کرد:‌ آمریکا برای انتقال اعضای این گروهک تروریستی به کشورهای دیگر اقدام به انتقال فردی اعضای کرد، چون هیچ کشوری از پذیرش تشکیلاتی این گروهک استقبال نمی‌کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به آمادگی کامل دستگاه امنیتی و نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هر تهدید نظامی، یادآور شد: به طور حتم دستگاه امنیتی کشور با هر گونه اقدام تهدید‌آمیز به‌طور جدی برخورد می‌کند، از این‌رو هر گونه تحرک منافقین در قبال ایران، حیات این گروهک را با خطر نابودی روبه‌رو می‌کند.

پس از حمله دو هفته پیش مجاهدین عراقی به اردوگاه اشرف و هلاکت 52 تن از اعضای گروهک منافقین به دست آنها و تخلیه اجباری این اردوگاه در پنجشنبه هفته گذشته، سخنگوی این گروهک تروریستی در اقدامی بی سابقه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی در هر نقطه از جهان تهدید کرد.

از طرف دیگر سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره تهدید منافقین در خصوص مقامات کشورمان، گفت: بعد از اتفاقی که برای منافقین در اردوگاه اشرف افتاد آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند./

۱۳۹۲/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...