نسخه چاپی

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

تاكید رهبر معظم انقلاب بر مباحث اقتصادی/ اعتراف آمریكایی‌ها به درایت و هوشمندی رهبر انقلاب

عکس خبري -تاکيد رهبر معظم انقلاب بر مباحث اقتصادي/ اعتراف آمريکايي‌ها به درايت و هوشمندي رهبر انقلاب

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بااشاره به اینكه ای استكبار به اهداف تحریم‌ها دست پیدا نمی‌كند گفت: مقام معظم رهبری در ۱۶ سال گذشته ۵ مرتبه مبحث اقتصادی را مطرح نمودند چرا كه در جنگ اقتصادی هستیم و رهبری لباس جهاد بر تن اقتصاد پوشاندند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان سرخس اظهار کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران جزو فهیم‌ترین و موقعیت شناس‌ترین ملت‌هاست به طوری که امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود این ملت را برتر از ملت زمان پیامبر (ص) در حجاز دانسته‌اند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در منطقه آن را ناشی از رابطه بسیار خوب مردم و مسئولان با رهبری دانست و گفت: در زمان جنگ همه عالم بسیج شده بودند تا جمهوری اسلامی ایران را شکست دهند اما امام راحل(ره) توانستند ادبیات جنگ را تغییر دهند و با مقومت و ایستادگی در جنگی نابرابر پیروز شوند.
وی افزود: آمریکایی‌ها معترفند که رهبر جمهوری اسلامی ایران تمامی برنامه‌های آنها را که در چندین جلسه و چندین ساعت برنامه ریزی شده است با یک سخنرانی نیم ساعته از بین می‌برد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نبود هیچگونه مانعی بین کلام رهبری و گوش بسیجی را یک ضرورت دانست و بر پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب توسط بسیجیان تاکید کرد.
احمدی به انتخابات اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: در حالی‌که 10 ماه پیش از انتخابات دشمن تلاش خود را در برگزاری کمرنگ انتخابات آغاز کرده بود ملت هوشیار ایران نشان دادند که همه بسیجی هستند و با حضور در انتخابات حماسه مدنظر رهبری را رقم زدند چرا که مقام معظم رهبری چند بار به خاطر حضور مردم در انتخابات تشکر کردند و این خود بسیار با ارزش است.
وی افزود: با محقق شدن حماسه سیاسی باید در این شش ماه باقی مانده از سال به انجام حماسه اقتصادی بپردازیم تا در اول سال 1393 شاهد باشیم که رهبری تحقق این حماسه را نیز مانند حماسه سیاسی به مردم تبریک بگویند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه رهبری16 سال است که سال‌ها را نامگذاری می‌کنند، تصریح کرد: تنها عنوانی که پنج بار در این 16 سال تکرار شده است مبحث اقتصادی است.
احمدی اظهار کرد: عملکرد چهار سال گذشته ما در زمینه اقتصادی باید در سال 92 تبدیل به حماسه شود.
وی مصرف بالاتر از میانگین جهانی را برای ملت اسلامی نامانوس خواند و گفت: در صرفه جویی در کشورهای خارجی تنها به صرفه اقتصادی آن توجه می‌شود اما در جمهوری اسلامی صرفه جویی علاوه بر اینکه صرفه اقتصادی دارد، ثواب اخروی نیز دارد و ما باید در صرفه جویی باید کشور نمونه باشیم نه‌کشورهای غیر مسلمان.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بسیجیان بایدمطالبات چهار سال اخیر مقام معظم رهبری را فرهنگ کنند گفت: در برگزاری مراسمات دغدغه اتلاف منابع باید به دغدغه‌های بسیجیان اضافه شود و عزم ملی برای اصلاح مصرف در تمام جامعه فرهنگ شود.
وی به رفتار پیامبر در قبال تولید کنندگان اشاره و گفت: رسول اکرم(ص) تاول دست تولید کننده را می‌بوسیدند و از تولید کننده داخلی حمایت کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی افزود: باید یقین داشته باشیم که در میدان جنگ اقتصادی هستیم زیرا رئیس جمهور آمریکا شخصا تحریم ها را مدیریت می‌کند.
احمدی هدف از تحریم‌ها را براندازی نظام دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تحریم‌ها بی اثر نبوده اما دشمن به هدف خود از تحریم‌ها که براندازی نظام است نخواهد رسید.
وی خطاب به حزب اللهی ها و بسیجی‌ها گفت: یقین داشته باشید در جنگ اقتصادی هستیم زیرا رهبری لباس جهاد بر تن اقتصاد و تولید پوشاندند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی افزود: باید جایگاه تولید تا جهاد فی سبیل الله بالا رود.
احمدی بیان کرد: دوری از کالاهای خارجی با توجه به درخواست رهبریباید یک فرهنگ شود و دیگر نباید در جهیزیه دختر و پسر بسیجی کالای خارجی باشد.
وی به اهمیت وحدت شیعه و سنی اشاره و اذعان کرد: باید با وحدت خود در مقابل دشمنان اسلام بایستیم و به نابودی رژیم صهیونیستی کمک کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی درباره قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت و دقت نظامی جمهوری اسلامی ایران 10 برابر دقیق‌تر از آمریکا است.

۱۳۹۲/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...