نسخه چاپی

نخستین انتصاب واعظی در وزارت ارتباطات

عکس خبري -نخستين انتصاب واعظي در وزارت ارتباطات

طی حكمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی راسخ به سمت معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت منصوب شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در اولین انتصاب در وزارت ارتباطات و فناوری اطلات، واعظی مهدی راسخ را به جای سعید شریف‌زاده به سمت معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر واعظی آمده است:

«جناب آقای مهندس مهدی راسخ

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پشتیبانی، جنابعالی را به سمت معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کارخود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی از زحمات جناب سعید شریف زاده در طول تصدی معاونت توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی این وزارت تقدیر و تشکر بعمل آورد.

مهدی راسخ پیش از این در سمت‌های رئیس مراکز تلفن مناطق مختلف تهران، مدیرکل بازرگانی مخابرات استان تهران، معاونت پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار ایران و معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت داشته است.

۱۳۹۲/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...