نسخه چاپی

رایزنی ها برای تصدی گری شهرداری مشهد

بر اساس آخرین شنیده‌ها، اعضای شورای شهر مشهد در حال رایزنی با محمد سعیدی‌كیا برای پست شهرداری مشهد هستند؛ گرچه قرار است علی نیكزاد نیز برای این منظور به مشهد بیاید.

به گزارش نما، شنیده‌ها حاکی از این است که پس اتمام جلسه غیرعلنی امروز صبح شورای شهر مشهد با سعیدی‌کیا، وزیر راه دولت نهم ایده‌ها و خواسته‌های 2 طرف در جلسه بیان شده و توافقات اولیه صورت گرفته و به احتمال قوی وی شهردار آینده مشهد است. ظاهراً قرار است سعیدی‌کیا تا عصر امروز بر سر موضوعات مطرح شده، به جمع‌بندی رسیده و نظر خود را اعلام کند.


محمد سعیدی‌کیا در سال 1325 در اصفهان متولد شد. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته راه و ساختمان از دانشگاه امیر کبیر تهران دریافت کرد.محمود احمدی‌نژاد در تاریخ 23 مرداد 1384 وی را برای تصدی ‬بر وزارتخانه مسکن و شهرسازی به مجلس معرفی کرد و پس از تایید مجلس این وزارتخانه را در اختیار گرفت. وی پیش از این ‬وزیر راه و ترابری (دولت میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی) از سال 1364 تا 1372 بوده‌ است. همچنین ‬وزیر جهادسازندگی دولت خاتمی از سال 1376 تا 1379 بوده‌ است.


سعیدی‌کیا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد. با اعلام اسامی کاندیداهای تایید شده توسط شورای نگهبان، محمد سعیدی‌کیا نیز جزو رد صلاحیت شدگان انتخابات ریاست‌ جمهوری قرار گرفت.


البته این انتخاب تا چند روز دیگر رسمی می‌شود چراکه سید کمال سروی‌ها، رئیس شورای شهر مشهد عازم سفر حج است به همین دلیل در هفته‌ای فشرده این افراد اقدام به برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ای با علی نیکزاد نیز خواهند داشت تا آخرین رایزنی‌ها را نیز با وی داشته باشند.

۱۳۹۲/۶/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...