نسخه چاپی

سردار نقدی: به دولت كمك می كنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌كه رییس‌جمهور در صحبت‌های امروز خود از سپاه در زمینه مبارزه با فساد و قاچاق و حل مشكلات اقتصادی كشور درخواست كمك كرده است، اظهار كرد: ما طرح‌هایی را در این زمینه آماده كرده‌ایم كه به دولت ارائه می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که صحبت‌های رییس‌جمهور امیدبخش بود، خاطرنشان کرد: صحبت‌های آقای روحانی نشان داد که وی این نظر رهبری را که برای حل مشکلات باید به درون نگاه کنیم را مدنظر قرار دادند.

وی همچنین گفت: سپاه در بیانیه خود به مناسبت پیروزی رییس‌جمهور اعلام کرده است که آماده همکاری با دولت است. من هم می‌گویم که ما هم آماده همکاری با دولت برای حل مشکلات هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در مورد نحوه تعامل سپاه با دولت در زمینه مبارزه با قاچاق، خاطرنشان کرد: بخش کوچکی از مبارزه با قاچاق به صورت فیزیکی صورت می‌گیرد، اما جنبه‌های اطلاعاتی برای کشف قاچاق بسیار می‌تواند کمک کند، رییس‌جمهور هم بر توان اطلاعاتی سپاه تاکید داشتند، قطعا در این زمینه سپاه هم به دولت کمک خواهد کرد.

نقدی همچنین گفت: بخش اعظم قاچاق به وسیله ترفندهای قانونی صورت می‌گیرد و افراد متخلف قانون را دور می‌زنند البته منظور من این نیست که قانون مشکل دارد، ما قوانین زیادی داریم که در این زمینه کمک‌کننده هستند.

وی در پایان افزود: بسیج و سپاه در حد بضاعت خود هر کمکی که بتوانند به دولت انجام خواهند داد، زیرا ما معتقدیم که وظیفه داریم به دولت کمک کنیم.

۱۳۹۲/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...