نسخه چاپی

یزدانی با برتری مقابل حریف اوكراینی به فینال رسید

عکس خبري -يزداني با برتري مقابل حريف اوکرايني به فينال رسيد

ملی‌پوش وزن 96 كیلوگرم كشتی آزاد ایران در ادامه پیروزی‌های خود در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان موفق شد با غلبه بر "اولنیك" اوكراینی راهی فینال شود و نخستین مدال كاروان كشتی آزاد ایران در این مسابقات را قطعی كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در ادامه چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، رضا یزدانی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای وزن 96 کیلوگرم در مصاف با "پائولو اولنیک" اوکراینی با نتیجه 8 بر یک به پیروزی دست یافت و راهی فینال رقابتهای جهانی شد.

یزدانی پیش از این با اقتدار حریفانی از بلاروس، کانادا و گرجستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شده بود، در تایم نخست این رقابت یزدانی با نتیجه 3 بر یک حریفش را مغلوب کرد و در تایم دوم هم با ارائه یک کشتی برتر 5 بر صفر به پیروزی دست یافت و به فینال وزن 96 کیلوگرم رقابتهای جهانی 2013 مجارستان رسید.

در دیگر دیدار نیمه‌نهایی هم"ختاک گازیموف" از آذربایجان و "آنزور بولتاکی‌اف" از روسیه به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت گازیموف آذربایجانی توانست برابر حریف روسی خود به پیروزی دست یافته تا حریف یزدانی در دیدار فینال این مسابقات شود.

یزدانی با عملکردی خوبی که در رقابتهای امروز داشت، به نوعی ناکامی خود در المپیک 2012 لندن را جبران کرد. یزدانی در آن مسابقات به دلیل مصدومیت از صعود به دیدار نیمه نهایی باز مانده بود.

رقابتهای مدعیان اوزان 55، 66 و 96 کیلوگرم قهرمانی کشتی آزاد جهان از عصر امروز در بوداپست مجارستان آغاز شده است.

۱۳۹۲/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...