نسخه چاپی

آغاز دور دوم ثبت‌نام كنكور

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینكه از روز 30 بهمن‌ تا سوم اسفند‌ ماه سال جاری مهلتی برای اصلاح اطلاعات و یا ثبت‌نام افرادی كه نتوانسته‌اند در كنكور سراسری ثبت‌نام كنند، پیش بینی شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این مهلت 80 هزار نفر به تعداد ثبت‌نام كنندگان كنكور افزوده شود.

به نقل از ایسنا، حسين توكلي در مراسم تجليل از ستارگان و دانش‌آموزان نخبه آموزش و پرورش اردبيل با بيان اينكه در مرحله اول ثبت‌نام كنكورسراسري سال آينده 967 هزار و 140 نفر ثبت‌نام كردند، درخصوص زمان توزيع‌ كارت‌هاي ورود به جلسه‌ كنكور سراسري سال 91، گفت: كارت‌هاي ورود به جلسه طي روزهاي هشتم، نهم و دهم تيرماه سال آينده توزيع مي‌شود.

وي همچنين با يادآوري اينكه كارنامه‌ آزمون سراسري سال 91،‌ روز 15 مرداد‌ماه بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد، افزود: روزهاي 17 تا 23 مرداد‌ماه انتخاب رشته داوطلبان انجام مي‌گيرد.

توكلي با بيان اينكه نتايج نهايي كنكور سراسري در نيمه‌ دوم شهريورماه سال آينده اعلام مي‌شود، افزود: 70 درصد موفقيت در كنكور در گروي داشتن بارعلمي و دانش بوده و 30 درصد نيز آمادگي در روز كنكور است.

وي با اشاره به اين‌كه شركت‌كنندگان در كنكور سراسري در دروس زبان انگليسي و عربي ضعيف هستند، افزود: بايد دانش‌آموزان در جهت تقويت اين دروس تلاش بيشتري كنند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...