نسخه چاپی

دانشجو: استعفا نمی‌دهم

رئیس دانشگاه آزاد در كنفرانس مطبوعاتی خود در برابر نامه ارسالی از سوی بازرسی دفتر ریاست جمهوری از اتهامات وارده به خود دفاع كرد و آنها را دلیل موجهی برای عزل خود ندانست.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دانشجو در این نشست مطبوعاتی گفت: نامه ای که از سوی دفتر بازرسی ریاست جمهوری به من رسیده لیستی از اقدامات و اتهاماتی است که آنها را مرتکب نشده ایم.

وی با اشاره به این مطلب گفت: در تاریخ 92/5/12 از سوی دفتر ریاست جمهوری نامه ای مبنی بر گزارش عملکرد مالی خود را دریافت کردیم و با تایید و تصویب هیات امنا عملکرد خود را به دفتر ریاست جمهوری ارائه دادیم و این گزارش هیچ نقطه تاریک و مبهمی نداشت.

دانشجو در ادامه به دلیل دیگر عزل خود اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از مسائلی که در این نامه مطرح شده برگزاری مهمانی های باشکوه در برج میلاد است که طبق اظهارات مدیر کل همایش های برج میلاد نامه ای به ما رسیده که هیچ برنامه ای از سوی دانشگاه آزاد در این مکان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تعدادی از موارد ذکر شده در نامه دفتر ریاست جمهوری مبني بر عزل خود این دلایل را غیر منطقی خواند و گفت: این موارد دلایل موجهی برای استیضاح من نیست اگر از من بپرسند مهمترین کار من در دوره فعالیتم چیست به اولین نکته ای که اشاره می کنم این است که سیاست زدگی را از دانشگاه جدا کردم و اخلاق مداری را وارد دانشگاه کردم.

دلیل دیگر عزل دانشجو در نامه ریاست جمهوری متوقف شدن پروژه های عمرانی که دانشجو به این اتهام پاسخ داد: در یک سال و نیمی که از عمر مدیریتم در دانشگاه آزاد می گذرد بیش از 700 هزار متر مربع ساخت و ساز شده که این امر در دوره گذشته ریاست دانشگاه وجود نداشته است.

۱۳۹۲/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...