نسخه چاپی

ووشو هدیه آقای عابر بانك را قبول نكرد!

حسین هدایتی روز گذشته از اردوی آماده سازی تیم‌های ملی ووشو بازدید كرد. مدیر تیم‌های ملی با تشكر از حضور در اردو، گفت: ایشان تمایل داشت به ملی‌پوشان هدیه‌ای دهد كه قبول نكردیم.

به گزارش نما، مجید ملکی اظهار کرد: روز گذشته حسین هدایتی که از افراد سرشناس در ورزش ایران است از اردوی آماده سازی تیم ملی بازدید و دقایقی کوتاه با ملی‌پوشان صحبت کرد. او در این بازدید گفت که در جوانی ورزش‌های رزمی هم انجام داده و دوست دارد از ورزشکاران از آن حمایت کند. در ابتدای این بازدید هدایتی ابراز تمایل کرد که به ملی‌پوشان هدیه‌ای را جهت تقدیر از زحمات‌شان بدهد، اما ما قبول نکردیم و گفتیم که تعداد نفرات حاضر در اردو زیاد است و این مساله را به زمان دیگری موکول کند.

وی افزود: او به دادن این هدیه تمایل داشت، اما شرایط به گونه‌ای نبود که این هدیه داده شود. از هدایتی خواستیم که این جریان را به بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات موکول کند.

مدیر تیم‌های ملی ووشو با اشاره به این که شرایط اعزام تیم ملی به بازی‌های کشورهای اسلامی خوب است، یادآور شد: ملی‌پوشان اعزامی به اندونزی (سه نفر دختر و 11 نفر پسر) یکم مهر ماه عازم جاکارتا خواهند شد و همه چیز برای این تیم‌ مهیا است و در شرایط خوبی اعزام می‌شوند. این ورزشکاران اردوهای خوبی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرده‌اند و می‌توانند موفق شوند.

ملکی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنم تیم ملی در بخش ساندا در بازی‌های کشورهای اسلامی چه نتیجه‌ای کسب کند، افزود: ایران در این بخش نایب قهرمان جهان است و حریف اصلی ما یعنی چین در این رقابت‌ها حاضر نیست. البته تیم‌های ترکیه و آذربایجان که در ساندا قوی هستند حضور دارند. فکر می‌کنم در این بخش تیم ایران قهرمان شود.

وی در مورد بخش تالو نیز گفت: در بخش تالو کشورهای مالزی و اندونزی از قدرت‌های جهان هستند و ما با آنها فاصله زیادی داریم. می‌دانیم که آنها خیلی جلوتر از ما هستند، اما سعی می‌کنیم نتیجه‌ خوبی بگیریم و توان خودمان را نشان دهیم.

۱۳۹۲/۶/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...