نسخه چاپی

ترس كی روش از بازی های تداركاتی!

عکس خبري -ترس کي روش از بازي هاي تدارکاتي!

كارلوس كی روش می گوید از این به بعد تنها زمانی باور می كند تیمش برنامه ای برای بازی دوستانه دارد كه تیمش به زمین بازی رفته باشد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، سرمربی تیم ملی یک روز پس از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی با امارات به دنبال جایگزینی مناسب می گردد برای اینکه بازیکنانش را دور هم جمع کند. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« شنیدم که این بازی لغو شده و باید دنبال راهکار دیگری باشیم. هنوز برنامه ای نداریم و باید به تهران برگردم و با همکارانم و البته مسئولان فدراسیون در این باره تصمیم بگیریم که با این شرایط چه کار می توانیم انجام بدهیم.»

اقدام غیرمسئولانه دولت امارات در لغو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان دست اندازی جدید بود در برنامه های آماده سازی تیم ملی که البته این بار هم سرمربی تیم ملی و هم همه فوتبالدوستان ایرانی ناراحتش نیستند. کارلوس کی روش که برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان بود ، وقتی که داشت آماده سفر به تهران می شد به چند سئوال کوتاه پاسخ گفت. سئوال هایی تلگرافی که البته خیلی هم مصاحبه ای نیستند؛« مهم این است که ما تیم را آماده کنیم. ما هر روز برنامه ریزی می کنیم و سعی می کنیم بهترین راهکار را داشته باشیم. اما گاهی اتفاقاتی می افتد که خارج از دسترس است و باید آنها را بپذیری . در نهایت نکته این است که باید همه تلاش کنیم تیم به بهترین شکل آماده شود .»

آیا تیم ملی به جای بازی با امارات با کویت بازی خواهد داشت؟ این سئوالی است که کی روش خیلی جدی ردش می کند و می گوید فعلا برای آن زمان برنامه ای ندارند. و سئوال آخر درباره بازی جذاب ایران و موزامبیک است. مسابقه ای میان تیم ملی ایران و سرزمین مادری سرمربی تیم ملی. مسابقه ای که قرار است اواسط اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود؛« بازی با موزامبیک؟ نمی دانم! راستش از این به بعد تا مسابقه های تیم ملی برگزار نشود نمی توانم بگویم که تیم بازی دارد. فکر کنم این طوری بهتر است. اما تو آمده بودی اینجا که با کرانچار مصاحبه کنی نه با من! پس به کارت برس.»

و البته آنچه خواندید قطعا یک مصاحبه نیست و حاصل چند لحظه همکلامی ست با سرمربی تیم ملی در خلال گفت و گویی با سرمربی کروات تیم صدرنشین لیگ برتر.

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...