نسخه چاپی

زمان احتمالی راه اندازی خط 3 مترو

به گزارش نما به نقل از مهر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بزودی 141 اتوبوس دو کابین وارد خطوط بی آر تی پایتخت می شود.

جعفر تشکری هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید علاوه بر 139 اتوبوس دو کابین قبلی 141 اتوبوس که از تازگی به گمرک ترخیص شده است به خطوط بی آر تی اضافه می شود.

وی افزود: با اضافه شدن این اتوبوسها 250 هزار نفر به ظرفیت حمل و نقل تهران افزوده خواهد شد و اغلب این اتوبوسها در مناطق جنوبی تهران مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره خط 3 مترو نیز گفت: کارهای عمرانی خط 3 متروی تهران به پایان رسیده و بخشی از تجهیزات از گمرک ترخیص و در حال نصب شدن در ایستگاه ها هستند اما برخی از تجهیزات هنوز در گمرک است که اگر بزودی ترخیص شود تا پایان مهرماه خط 3 مترو مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص خطوط بی آر تی در بزرگراه امام علی(ع) نیز گفت: خط بی آر تی در بزرگراه امام علی(ع) از بلوار ارتش آغاز و تا جوانمرد قصاب ادامه دارد. طول این خط 36 کیلومتر است که مهمترین اقداماتی که باید در آن صورت گیرد نصب سرپناه و جداسازی مسیر می باشد.

تشکری هاشمی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و برای ایمنی دانش آموزان در 60 تقاطع دوربین های ثبت عبور از چراغ قرمز نصب شده که با هماهنگی راهور کد تخلف گرفتند. 130 دوربین کنترل سرعت نیز در بزرگراهها داریم که تا پایان سال به 200 دوربین می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 960 دوربین نظارت تصویری در کل شهر تهران نصب شده است که با آن می توان شهر را کنترل کرد. همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نیروهای امدادی می توانند با کمک این دوربین ها در جریان اتفاقات قرار گرفته و خود را سریع به محل حوادث برسانند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: 10 هزار دوچرخه نیز تا پایان مهر ماه به خانه های دوچرخه افزوده می شود تا شهروندان راحت تر بتوانند از این دوچرخه ها برای تردد در پایتخت استفاده کنند.

۱۳۹۲/۶/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...