نسخه چاپی

زمان دیدار نتانیاهو با رئیس جمهور آمریكا

به گزارش نما به نقل از فارس: کاخ سفید به نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده است که «باراک اوباما» تنها در روز 30 سپتامبر می‌تواند وی را برای ملاقات بپذیرد، به همین جهت نتانیاهو مجبور به تغییر برنامه سخنرانی خود در سازمان ملل شده است.

به گزارش پایگاه صهیونیستی «عاروتص‌شوع»، «بنیامین نتانیاهو» که قرار بود روز 30 سپتامبر در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، حضور در مجمع عمومی را یک روز به تعویق انداخته تا بتواند خود را با برنامه «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا هماهنگ کند و دیداری با وی داشته باشد.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی پیشتر به کاخ سفید برنامه خود را اعلام کرده و از اوباما درخواست وقت ملاقات کرده بود. با این حال کاخ سفید اعلام کرده است که اوباما تنها روز دوشنبه 30 سپتامبر وقت دارد و روز دیگری را نمی‌تواند به دیدار با نتانیاهو اختصاص دهد. همین امر موجب شده تا نتانیاهو برنامه خود را تغییر داده و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل را به یک اکتبر موکول کند. بنا برنامه جدید وی قرار است روز 30 سپتامبر با اوباما دیدار کند و فردای آن روز در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یابد.

«باراک اوباما» سال گذشته در پی تشدید اختلافات با نتانیاهو بر سر پرونده هسته‌ای ایران، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی را برای ملاقات نپذیرفت و نتانیاهو با وجود سفر به آمریکا و درخواست برای دیدار با اوباما، نتوانست با وی ملاقات کند. در آن برهه اختلافات اوباما و نتانیاهو به رسانه‌ها کشیده شد و حتی نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در جریان رقابت‌های انتخاباتی، آشکارا به حمایت از رقیب جمهوری‌خواه اوباما پرداخت.

۱۳۹۲/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...