نسخه چاپی

حكم آقای وزیر برای هاشمی

طی حكمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید مجتبی هاشمی به سمت معاون فناوری و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید مجتبی هاشمی به سمت معاون فناوری و امور بین‌الملل این وزارت خانه منصوب شد.

در متن حکم واعظی آمده است:

جناب آقای سید مجتبی هاشمی

با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون فناوری و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

انتظار می‌رود تا با حمایت از کل زنجیره تحقیق و توسعه، فناوری، تولید و ورود محصولات داخلی به بازارهای داخلی و خارجی از کلیه شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های دانشگاه‌های کشور پشتیبانی نمایید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

سید مجتبی هاشمی پیش از این در سمت‌های رئیس مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن، پژوهشگاه علوم بنیادی و سازمان برنامه و بودجه فعالیت داشته است.

همچنین واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات کرم‌پور در طول تصدی سمت معاون فناوری و امور بین‌الملل تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

۱۳۹۲/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...