نسخه چاپی

واژگونی اتوبوس دیگر در كشور

رییس مركز فوریت های پزشكی اورژانس ۱۱۵ گنبدكاووس از واژگونی یك دستگاه اتوبوس مسافربری درمحور آزادشهر - شاهرود خبر داد و گفت: در این سانحه هشت نفر از مسافران این اتوبوس مدل ولوو دچار مصدومیت شدند.

به گزارش نما محمدرضا منتظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: این حادثه حوالی ساعت 3 بامداد امروز ( چهارشنبه) در محدوده خوش ییلاق و تیل آباد در محور آزادشهر - شاهرود رخ داد.

وی افزود: با اطلاع مرکز فوریت های پزشکی گنبدکاووس از این حادثه، بلافاصله شش دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان شهید مطهری این شهرستان منتقل شدند.
منتظری با بیان اینکه مصدومان این حادثه دچار شکستگی در برخی اعضای بدن شده اند، اضافه کرد: هیچ مصدومی وضعیت بدحال ندارد و تنها برای درمان دربیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری هستند.

به گفته وی، از مجموع شش دستگاه آمبولانس اعزامی به محل حادثه، یک آمبولانس ازجمعیت هلال احمر و بقیه از مرکز فوریت های پزشکی شهرهای گنبدکاووس، نوده خاندوز، آزادشهر و شاهرود بوده است.

قاسم دبوری فریمانی رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس نیز گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از مسافرین و شاهدین حادثه، علت واژگونی این اتوبوس بروز نقص فنی در سیستم ترمز آن بوده است که با مهارت راننده، اتوبوس به آرامی به کوه برخورد و واژگون می شود.

مسافران این حادثه اظهار داشتند که راننده اتوبوس پس از اطلاع از نقص فنی در اتوبوس، مسافران را از جریان نقص فنی آگاه کرده بود و با رعایت اصول ایمنی از سوی مسافران، خسارت به حداقل رسید.

۱۳۹۲/۶/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...