نسخه چاپی

بی بی سی: نسرین ستوده آزاد شد

نسرین ستوده وكیل دادگستری كه از حدود 3 سال پیش به جرم اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام در زندان بوده است، آزاد شده است.

به گزارش نما به گفته منابع نزدیک به اصلاح طلبان نسرین ستوده وکیل دادگستری که از حدود 3 سال پیش به جرم اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام در زندان بوده است، آزاد شده است.

طبق گزارش امروز بی بی سی فارسی، حامی رسانه ای فعالان فتنه 88، (چهارشنبه 27 شهریور) نسرین ستوده که اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام را در پرونده خود دارد از زندان آزاد شده است.

به گفته بی بی سی، همسر نسرین ستوده در یادداشتی در فیس بوک خود آورده است که: به ستوده که برای گذراندن دوران مرخصی آمده بود اطلاع داده شده است که از زندان آزاد شده است.

نسرین ستوده که جزء حامیان فتنه و از عناصر آن می باشد پس از شروع فتنه و دستگیری عناصر ضد انقلاب، وکالت برخی از مجرمان را برعهده گرفت.

نسرین ستوده برنده جایزه ساخاروف مورد تفقد هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا قرار گرفت و کلینتون با انتشار بیانیه‌ای، ضمن اعلام تبریک به نسرین ستوده و جعفر پناهی برای دریافت جایزه ساخاروف، از عدم امکان حضور آن‌ها در مراسم اهدای جوایز ابزار تاسف کرده بود.

نسرین ستوده در یک اقدام کاملا ضد مذهبی در پیامی از درون زندان، جایزه ی خود را به بهاییت تقدیم کرده بود!

۱۳۹۲/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...