نسخه چاپی

معرفی مدیران عامل جدید مناطق آزاد كیش و قشم

بر اساس تصویب نامه كمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، مدیران و اعضای هیئت مدیره سازمان های مناطق آزاد كیش و قشم معرفی شدند.

به گزارش نما، به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی، هیئت وزیران مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره جدید سازمان های مناطق آزاد کیش و قشم را منصوب کرد. در این تصویب نامه که به امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رسیده است آقایان "علی اصغر مونسان" به عنوان "مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش" و "شهریار مشیری" به عنوان "مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم" تعیین شده اند.

همچنین تغییراتی نیز در ترکیب هیئت مدیره این دو سازمان منطقه آزاد انجام شده است که بر اساس مسعود سلطانی فر به مدت ۳ سال به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره منطقه آزاد کیش جایگزین علی صدوقی می شود. محسن مهرعلیزاده نیز برای مدت ۳ سال به عنوان عضو غیر موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش جایگزین حبیب الله خراسانی می شود و عضویت محمود بهمنی در هیئت مدیره منطقه آزاد کیش پایان یافته است.

در هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم نیز علی شمس اردکانی برای مدت ۳ سال به عنوان عضو غیر موظف هیئت مدیره منطقه آزاد قشم جایگزین احمد قلعه بانی می شود. محمدرضا توسلی به مدت ۳ سال به عنوان عضو غیر موظف هیئت مدیره منطقه آزاد قشم جایگزین ابراهیم عزیزی خواهد شد و عضویت احمد صادقی و محمد بهزاد در هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم نیز پایان می یابد.

این تصویب نامه در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۲ به تایید رئیس جمهور رسیده است.

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...