نسخه چاپی

حاشیه حضور فرزادحسنی در برنامه صبحی دیگر

فرزاد حسنی و آزاده نامداری در روز ولادت امام رضا (ع) مهمان برنامه «صبحی دیگر» شبكه آموزش شدند.

به گزارش نما، حسنی حدود یک سال و نیم است که پس از اجرای ویژه برنامه نوروز شبکه سه در تلویزیون حاضر نشده بود.

صبح سه‌شنبه ۲۶ شهریور، برنامه «صبحی دیگر» با اجرای نیما کرمی، میزبان آزاده نامداری و فرزاد حسنی بود که چندی پیش با یکدیگر ازدواج کردند.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) در برنامه «صبحی دیگر» حاضر شدند و سخنانی را درباره امام هشتم و ضریح مقدسش بیان کردند.

حسنی در بخش‌هایی از صحبت‌هایش در «صبحی دیگر» گفت: «اگر پیش امام رضا (ع) بروم فقط توقع این را دارم که کمک کند در کار خدا فکرکنم چرا که فکر کردن به کار خدا خیلی سخت است.»

در پی صحبت‌های حسنی، آزاده نامداری مجری تلویزیون هم درباره وصف ضریح امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: «همیشه از خدا می‌خواستم در مشهد و کنار ضریح امام رضا (ع) هیچ کس احساس ناامیدی نکند و همیشه می‌گفتم خدایا در این مکان مقدس هیچ کس را ناامید نکن.»

در برنامه امروز «صبحی دیگر» مجری برنامه، از حسنی و نامداری پرسشی مبنی بر اینکه از زمانی که خانواده شما تشکیل شد چه چیزی تفاوت کرد و تغییر پیدا کرد؟ پرسید که نامداری در پاسخ به این پرسش با خنده گفت: «ایشان آقا‌تر شدند و من هم خانم‌تر شدم.»

سپس حسنی در پاسخ به همین پرسش اینگونه مطرح کرد: «باید در اینجا بگویم ازدواج کلید ندارد. هر کسی که می‌خواهد کاری مثل ازدواج، هنر و یا هرچیز دیگری انجام دهد در نوک هرم واقعه قرار می‌گیرد و باید خیز داشته باشد.»

در پایان این برنامه یک سفر مشهد مقدس به نامداری و حسنی از سوی معاونت سیما به مناسبت ولادت امام رضا (ع) داده شد.

همچنین در اواسط برنامه «صبحی دیگر» حسنی برای همسرش که در برنامه حضور داشت شعری را مقابل دوربین خواند و از وی به خاطر زحماتش تشکر کرد.

نامداری هم در واکنش به ادای احترام همسرش برای او دست زد.

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نفس
0
0
۱۳۹۲/۶/۳۰
سلا متاسفانه من نتونستم اين قسمت و ببينم ميشه کمکم کنيد وبگيد ازکجا مييتونم جورش کنم . توروخدا کمکم کنيد برام خيلي مهمه .کل 1.5ساعت وميخوام. ممنون
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...