نسخه چاپی

اخبار كوتاه از استقلال

پاداش نقدی به بازیكنان و سوژه شدن گل تیموریان

عکس خبري -پاداش نقدي به بازيکنان و سوژه شدن گل تيموريان

پس از پیروزی ۲ بر یك استقلال مقابل بوریرام تایلند، به بازیكنان تیم در رختكن پاداش نقدی داده شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته (چهارشنبه) موفق شد با نتیجه ۲ بر یک بوریرام تایلند را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، در این مرحله باید به مصاف اف‌سی سئول کره‌جنوبی برود.

استقلال امشب عازم کره‌جنوبی می‌شود

با توجه به اینکه بازی رفت تیم های استقلال و نماینده کره‌جنوبی سوم مهرماه برگزار می‌شود، کاروان استقلال پیش از دیدار با بوریرام تایلند تدارک سفر به کره‌جنوبی را دیده و در سفارت کره در تایلند ویزای خود را تهیه کرده بودند. به همین منظور کاروان استقلال ساعت ۲۰:۳۰ امشب (پنجشنبه) به وقت ایران از بانکوک عازم کره‌جنوبی می‌شود. عزیمت آبی پوشان به کشور کره در حالی صورت می گیرد که میرشاد ماجدی سرپرست استقلال پیگیری های لازم برای رزرو هتل آبی پوشان در سئول را انجام داده است تا استقلالی ها در مدت حضور خود در این شهر با مشکل خاصی مواجه نشوند.

تماس‌های پی‌در پی با قلعه‌نویی

پس از صعود استقلال به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تماس‌های زیادی از تهران به استقلالی‌ها به خصوص با امیر قلعه‌نویی برقرار شد تا پیروزی آبی‌پوشان را تبریک بگویند. علی فتح‌الله‌زاده در تماس با قلعه‌نویی پیروزی مقابل بوریرام را به سرمربی استقلال تبریک گفت. همچنین صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان نیز در تماس با مسئولان استقلال پیروزی این تیم مقابل بوریرام تایلند و صعود آبی‌پوشان به جمع ۴ تیم برتر آسیار ا تبریک گفت.

پاداش نقدی در رختکن

پس از پیروزی استقلال مقابل بوریرام جشن و پایکوبی در رختکن این تیم برگزار شد و جالب اینکه مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال نیز شاهد پایکوبی و شادمانی آبی‌پوشان بود.

مسئولان استقلال از طرف نجف‌نژاد مقداری پول نقد به عنوان پاداش به بازیکنان دادند تا پاداش اصلی پیروزی برابر بوریرام در کره جنوبی به آنان اهدا شود.

گل تیموریان سوژه آبی‌پوشان

روز گذشته و پس از پایان بازی، بازیکنان استقلال به هتل محل اقامت خود در شهر بوریرام بازگشتند. جالب اینکه گل ۳۳ متری آندرانیک تیموریان به بوریرام به سوژه اصلی بازیکنان تبدیل شده بود و آنها از طریق اینترنت به دنبال اظهار نظرات رسانه‌های خبری درباره این گل بودند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال روز گذشته با برتری ۲ بر یک و پیروزی ۳ بر یک در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه یافت. این تیم روز سوم تیرماه در دیدار رفت باید به مصاف تیم اف‌سی سئول کره‌جنوبی برود.

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...