نسخه چاپی

كوچكترین اسب جهان مفقود شد!

رسانه‌های محلی ایتالیا نیز گزارش دادند: سارقان پنجشنبه شب گذشته با بریدن فنس‌های محل نگهداری این اسب در محوطه نمایشگاه، آن را ربوده و از مسیر مزرعه تنباكوی مجاور گریخته‌اند.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران، چارلی، «کوچکترین اسب جهان» که تنها 63 سانتیمتر قد دارد در حاشیه چهل و هفتمین دوره فستیوال نمایشی اسب‌ها در شهر «سیتا دی کاستلو» واقع در مرکز منطقه «اومبریا» در ایتالیا مفقود شد.

احتمال می‌رود این اسب در خلال این فستیوال ربوده شده باشد.

پلیس اعلام کرد: احتمال می‌رود که این اسب کوچک با هدف اخاذی ربوده شده باشد و سارقان از صاحب آن وجه سنگینی را در ازای عودت این اسب، مطالبه کنند.

رسانه‌های محلی ایتالیا نیز گزارش دادند: سارقان پنجشنبه شب گذشته با بریدن فنس‌های محل نگهداری این اسب در محوطه نمایشگاه، آن را ربوده و از مسیر مزرعه تنباکوی مجاور گریخته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری «نیوز»، سخنگوی این فستیوال گفت: مشکل اصلی در یافتن این اسب، کوچک بودن جثه آن است که به سارقان امکان جابه‌جایی آسان آن را می‌دهد. چرا که این اسب جثه‌ای به اندازه یک سگ دارد.

«بارتولو مسینا»، صاحب این اسب نمایشی، پس از اینکه با اصطبل خالی چارلی مواجه شد، مقامات پلیس را در جریان گذاشت.

وی ضمن انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفت: هیچ وقت تصورش را نمی‌کردم که این مطلب را بنویسم اما اکنون احساس خلاء و نابودی می‌کنم. به من کمک کنید تا چارلی را پیدا کنم. از شما می‌خواهم اگر خبری از او بدست آوردید مرا نیز مطلع کنید.

«آنجلو کاپچی»،‌ مدیر فستیوال نمایش اسب‌ها نیز ضمن توصیف جزئیات این سرقت، آن را یک جنایت واقعی تلقی کرد.

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...