نسخه چاپی

حضور بانوان در سیاست موثر و سرنوشت‌ساز است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینكه مركز امور زنان مسئولی توانمند و متخصص در اجرای قوانین را می‌طلبد، گفت: حضور بانوان در سیاست حضوری موثر و سرنوشت‌ساز است.

به گزارش نما، "لاله افتخاری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش زنان در عرصه‌هاي مختلف اعم از سياسي و اقتصادي گفت: نمونه بارز فعالیت سیاسی و فرهنگی را در تظاهرات و مقدمه‌سازی‌های نهضت انقلاب شاهد بوده‌ایم که رهبر کبیر انقلاب فرمودند: "اگر زنان در اين نهضت همكارى نمى‌كردند، انقلاب هم پيروز نمى‌شد" و در هشت سال دفاع مقدس مشارکت مردان در جبهه‌ها مرهون زنانی بود که با دست‌های خود مردان را به جبهه‌ها فرستادند.

وي ادامه داد: حضور بانوان در سیاست حضوری موثر و سرنوشت‌ساز است، زن ایرانی نشان داده است كه می‌تواند همواره در حیطه‌های مختلف تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و بسترسازی و تاثیرگذاری در مراكز كلیدی و تعیین كننده نقش بسزایی داشته باشد.

عضو حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به اينکه هنوز مسئول مرکز امور زنان و خانواه تعيين نشده، درباره ويژگي‌هاي مدير آينده اين منصب گفت: مسئولی که برای مرکز امور زنان و خانواده در نظر گرفته می‌شود باید توانمند، همراه با نگاه انقلاب و دغدغه‌های رهبری بوده و تعامل خوبی با مجلس داشته باشد.

افتخاري با بيان اينکه نگاه سیاسی مسئول امور زنان و خانواده مهم است، بيان داشت: اين نگاه بايد گزينشي بوده و تمام رفتارهايش لعاب سياسي نگيرد، چرا که چنین شخصیتی علاوه بر مرکز امور زنان جایگاه شورای فرهنگی اجتماعی زنان را نیز داراست و باید به عنوان جایگاه سیاست گذاری زنان و خانواده برای آن ارزش فوق العاده‌ای قائل شد.

عضو حزب مؤتلفه اسلامي با بيان اينکه مرکز امور زنان مسئولي توانمند و متخصص در اجراي قوانين را مي‌طلبد، خاطرنشان کرد: امید است که بانوان جمهوری‌اسلامی با حضوری شایسته در عرصه‌های مختلف الگویی برای افراد بافکر و تدبیر باشند و نیت حضور آنان بوی خدمت‌گزاری بدهد.

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...