نسخه چاپی

ایران مقابل برزیل شكست خورد

رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی در تاهیتی با شكست مقابل تیم پرقدرت برزیل برای ایران آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در این دیدار که با قضاوت "روین اریس" اسپانیایی در زمین "توآتا"ی پاپیته برگزار شد، ایران با نتیجه چهار بر یک مقابل برزیل، دارنده چهار عنوان قهرمانی جهان، تن به شکست داد.

گل نخست برزیل را "برونو خاویر" در دقیقه یک و 41 ثانیه به ثمر رساند. امیر اکبری در دقیقه 8 و 46 ثانیه بازی را به تساوی کشید. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

برزیلی‌ها در دقایق 14 و 35 ثانیه و 15 و 11 ثانیه دو بار توسط خاویر و بوئنو به گل رسیدند. این نیمه با برتری 3 بر یک برزیلی ها خاتمه یافت. در نیمه سوم و پایانی، ایران چندین بار توسط پیمان حسینی (دروازه‌بان) ، مهران مرشدی و مسلم مسیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما در نهایت این خاویر بود که برای بار سوم برای خودش و بار چهارم برای برزیل در دقیقه 15 و 11 ثانیه از روی نقطه کاشته دروازه ایران را باز کرد.

محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، حسن عبداللهی و فرید بلوک باشی از ایران کارت زرد گرفتند و بوئنو از برزیل با کارت زرد داور جریمه شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم سنگال موفق شد با نتیجه 5 بر 4 از سد اوکراین بگذرد.

ایران روز شنبه در دومین دیدار خود با سنگال بازی می‌کند. آخرین بازی ایران در مرحله گروهی هم روز دوشنبه با اوکراین برگزار خواهد شد.

مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی با شرکت 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی از 18 تا 28 سپتامبر (28 شهریور تا 6 مهر) در پاپیته هاییتی برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...