نسخه چاپی

عزل «دانشجو» سیاسی بود

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد همچون عزل صدرالدین شریعتی از دانشگاه علامه‌ طباطبایی با دید سیاسی انجام شده است و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در خصوص این عزل و نصب‌ها چاره‌اندیشی كند.

به گزارش نما ، سیدامیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد در جلسه شب گذشته هیئت امنای این دانشگاه گفت: آسیبی که دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما از آن رنج می‌برند، تاثیر حوادث سیاسی بر کارکرد آنهاست که این موضوع یک نوع بی‌ثباتی مدیریتی در این مراکز ایجاد کرده است.

وی افزود: داشتن نگاه سیاسی در عزل و نصب‌ها در مراکز علمی موجب می‌شود تا شایستگی‌های مدیریتی نادیده گرفته شود و نیز موجب می‌شود تا انتظارات ما از مراکز علمی محقق نشود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد نیز اولین مورد نیست و نمونه مشابه آن را می‌‌توان در عزل صدرالدین شریعتی از دانشگاه علامه ‌طباطبایی مشاهده کرد و این معلول نگاه سوء به مراکز علمی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی دقیق و اساسی در خصوص این موضوع داشته باشد.

۱۳۹۲/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...