نسخه چاپی

مرتضوی استعفا كرد

غلامعلی حداد عادل رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس نوشت كه سعید مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد وی را برای استعفا پذیرفته است.

به گزارش ایرنا،' غلامعلی حداد عادل ' پیش از این نیز از احتمال استعفای مرتضوی از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی خبر داده بود.

متن نامه غلامعلی حدادعادل به نمایندگان مجلس به شرح ذیل است:

باسلام و احترام، به اطلاع آن عده از همكاران محترم و نمایندگانی كه تقاضای استیضاح وزیر محترم تعاون و كار و رفاه اجتماعی را امضا كرده‌اند می‌رساند كه جناب آقای سعید مرتضوی به درخواست خود، حوالی ظهر روز شنبه 91.1.26 با اینجانب ملاقات كردند و نظر مشورتی بنده را درباره این موضوع جویا شدند اینجانب با توجه به ضرورت همكاری و همدلی میان مجلس و دولت و با تأكید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی با مسئولین و مقام‌های كشور، به ایشان پیشنهاد كردم برای حل مشكل از سمت مدیریت عامل سازمان تأمین اجتماعی استعفا كند جناب آقای مرتضوی نیز با قبول این مصلحت‌اندیشی پیشنهاد اینجانب را پذیرفتند و آمادگی كامل خود را برای استعفا هم در آن جلسه و هم در تماس‌های مكرر تلفنی بعدی اعلام نمودند. اكنون با عنایت به آنچه گفته شد اینجانب ضمن تشكر از جناب آقای مرتضوی و توجه و اعتمادی كه ابراز داشته‌اند از شما دوستان عزیز كه تقاضای استیضاح را امضا كرده‌اید درخواست می‌كنم از مطرح كردن استیضاح در جلسه علنی مورخه 91.1.27 مجلس شورای اسلامی خودداری فرمایید تا انشاءالله با پی‌گیری بیشتر استعفای جناب آقای مرتضوی به صورت كامل محقق شود و موجبی برای استیضاح باقی نماند. بدیهی است حق استفاده از استیضاح در هر حال برای نمایندگان محترم محفوظ خواهد بود و در فرصت باقی‌مانده تا پایان دوره هشتم قانون‌گذاری هر زمان كه ضروری بدانند به وظیفه خود عمل خواهند كرد.

الحمدالله رب العالمین و العاقبه للمتقین-غلامعلی حدادعدال26/ 1 / 90

'پرویز سروری'نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر درمجلس نیز از احتمال استعفای سعید مرتضوی از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی خبر داده بود.

'محمد دهقان' نماینده مردم چناران و طرقه در مجلس درباره نتیجه رایزنی های طراحان استیضاح وزیر كار با سعید مرتضوی گفت:براساس اخبار رسیده با رایزنی های صورت گرفته ظاهرا آقای سعید مرتضوی قصد استعفا از مدیریت تامین اجتماعی را دارد.

به گفته وی در صورت استعفای مرتضوی ، وزیر كار و امور اجتماعی بدون فوت فرصت و بلادرنگ استعفای وی را بپذیرد تا موضوع استیضاح منتفی اعلام شود.

درهمین حال،سعید مرتضوی استعفای رسمی خود را در اختیار رسانه ها قرار نداده اند.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...