نسخه چاپی

قهرمانی ایران عنایت امام رضا(ع) بود

مربی تیم ملی كشتی آزاد كشورمان قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی را عنایت امام رضا (ع) به كشتی‌گیران و مربیان دانست.

به گزارش نما ، امیر توکلیان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: بعد از 48 سال ایران قهرمان جهان شد آن هم خارج از خاک و من هم افتخار می‌کنم که سهم کوچکی در این قهرمانی داشتم. همه در این قهرمانی زحمت کشیدند با این حال اکبری کار بزرگی کرد. عزت الله اکبری خیلی فراتر از حدش ظاهر شد و مهمترین عامل موفقیت او، خوب گوش دادنش بود.

وی افزود: از جام جهانی تهران تاکنون 7 ماه گذشته و اکبری در تمام این هفت ماه زحمات زیادی کشیده است. او 2 ماه قبل در جام علی‌اف مقابل حریف گرجستانی‌اش باخت و این بار در مسابقات جهانی همین حریف قدرش را برد.

مربی تیم ملی آزاد کشورمان خاطر نشان کرد: من همه اتفاقات را از عنایت حضرت امام رضا (ع) می‌دانم و افتخار می‌کنم که یک خراسانی هستم.

توکلیان عنوان کرد: خادم یک کار خوب انجام داد و آن هم این بود که هر وزن را به یک مربی داد و گفت همه چیز یک کشتی‌گیر باید با همان یک مربی باشد. ما پله به پله کشتی‌ها را بازبینی می‌کردیم و جلو می‌رفتیم و یکی از ارکان موفقیت تیم نیز همین مورد بود.

وی تصریح کرد: به نظر من اکبری باید با وزن 74 کیلوگرم خداحافظی کند. او توانایی مدال‌آوری در 84 کیلوگرم را نیز دارد برای من سلامتی اکبری بیشتر از مدالش ارزش دارد.

۱۳۹۲/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...