نسخه چاپی

وزير كشور در بجنورد:

استانداران از انتخاب‌های سفارش شده پرهیز كنند

وزیر كشور گفت: استانداران باید در انتخاب مدیران و نیروهای خود اصل را بر شایسته‌سالاری بگذارند و از انتخاب‌های سفارش شده بپرهیزند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در آئین تودیع و معارفه استانداران خراسان شمالی اظهار کرد: توزیع عادلانه این نیست که تمام شهرستان‌ها در دستگاه‌های مختلف نیرو داشته باشند بلکه توزیع عادلانه باید با محور شایسته‌سالاری باشد.

وی افزود: آقای پرویزی استاندار جدید خراسان شمالی و تمامی استاندارانی که منصوب می‌شوند باید بدانند که مدیون هیچ‌کس نیستند.

وزیر کشور تصریح کرد: اینکه بنده یا نمایندگان مجلس آنها را به دولت معرفی کرده‌ایم و یا اینکه دولت آنها را انتخاب کرده نمی‌تواند دلیلی برای مدیون بودن استانداران به شخصی باشد.

رحمانی فضلی اظهار کرد: استانداران همواره باید خود را در درگاه الهی ببینند و انتخابشان را به مثابه یک وظیفه الهی تصور کرده و در این راه از تلاشی دریغ نکنند.

وی گفت: باید مشکلات استان با وفاق و همدلی بین نمایندگان عالی دولت، نمایندگان مجلس و مردم برطرف شود چراکه اگر غیر این انجام دهیم به مردم ظلم کرده‌ایم.

وزیر کشور افزود: باید در انجام امور کشور و استان‌ها از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کنیم و آنها را پای کار بیاوریم.

رحمانی فضلی خطاب به مردم و مسئولان خراسان شمالی گفت: این استان یک تجربه جدید دارد و آن انتخاب استانداری بومی است.

وی اظهار کرد: تجربه‌ای که در برخی از استان‌ها جواب داده و اما در برخی از استان‌ها بنا به دلایل مختلف تجربه‌ای ناموفق بوده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه استاندار بومی از موفقیت و ظرفیت آشنایی به منطقه و مردم برخوردار است، افزود: انشاءالله احساس دلسوزی در میان مردم و نمایندگان مردم تکلیف شود و در جایی که نیاز است از نماینده عالی دولت انتقاد شود.

وی تصریح کرد: با شناختی که آقای پرویزی دارم، می‌دانم که وی توان مدیریت استان خراسان شمالی را به بهترین نحو ممکن خواهد داشت.

رحمانی فضلی افزود: با وفاق و همدلی که از این استان سراغ دارم، انشاءالله خراسان شمالی مسیر توسعه را بیش از پیش می‌پیماید.


۱۳۹۲/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...