نسخه چاپی

ارز حج و عمره سال آینده تأمین شد

به گزارش نما به نقل از فارس: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با مذاکراتی که با بانک مرکزی انجام شد و با همکاری مدیرکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بخشی از ارز مورد نیاز برای حج و عمره سال بعد تأمین شد.

سعید اوحدی گفت: با مذاکراتی که با بانک مرکزی انجام شد و با همکاری مدیرکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بخشی از ارز مورد نیاز برای حج و عمره سال بعد تأمین شد.

وی ادامه داد: تأمین ارز سال آینده با اعمال تخفیف بوده است و به این ترتیب، قراردادهای عمره و حج سال آینده در زمان حج سال جاری بسته می‌شود و این موضوع چند مزیت دارد چون هنوز هیچ کشوری برای بستن قرارداد عمره خود اقدام نکرده است می‌توانیم به جهت رفاه حال زائران با ساختمان‌های نزدیک به حرم قرارداد ببندیم و می‌توانیم در چانه زنی حقوق زائر را حفظ کنیم و امیدواریم بهترین امکانات را در خدمت زائران قرار دهیم.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: سازمان حج و زیارت وظیفه خود می‌داند که در جهت مصالح زائر گام بردارد و قطعاً تلاش ما این است که کیفیت خدمت رسانی را بالا ببریم و زودتر مذاکرات را انجام دهیم و بخشی از پول مسکن را هم واریز کنیم که حتی اگر نتوانیم قیمت‌ها را تعدیل کنیم، بتوانیم خدماتی با کیفیت بالا را به زائران بدهیم.

وی افزود: در راستای احترام به حقوق زائران در مجموع مبلغ 110 میلیارد تومان در حج امسال به زائران بازگردانده شد و هم اکنون سهم تمام زائران به حساب آنها واریز شده است و با توجه به اینکه این موضوع دغدغه مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بود با همکاری بانک ملی توانستیم این مهم را محقق کنیم.

۱۳۹۲/۶/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...