نسخه چاپی

مردم رئیس‌جمهور خود را تعیین می‌كنند

بشار اسد اعلام كرد كه ترك ماموریت وی باعث غرق شدن كشتی می‌شود و این مردم هستند كه در انتخابات سال آینده میلادی رئیس جمهور خود را انتخاب می‌كنند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از پایگاه النشره نوشت: ویرونیک دوکایزر، نماینده پارلمان اروپا پس از دیدار با بشار اسد در دمشق به نقل از رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که جنگ کنونی، سوریه را در مرحله آزمایش قرار داده است.

این نماینده زن پارلمان اتحادیه اروپا به نقل از بشار اسد گفت: سوریه با همه اقلیت ها سازگاری دارد و در عین حال از وحدت و یکپارچگی برخوردار است اما گروه های تندرو تنها گزینه ای که از دولت می خواهند، کناره گیری آن است.

بشار اسد با تاکید بر اینکه "این مردم هستند که در انتخابات سال 2014 رئیس جمهور خود را تعیین می کنند"، گفت: وی از ماموریت خود دست بر نمی دارد زیرا دست برداشتن وی از ماموریت به معنای رها شدن کشتی و غرق شدن آن است.

کایزر می گوید: جهان اقدامات بشار اسد قبل از انتخابات سال آینده میلادی را به دقت زیر نظر دارد و اگر دست به اصلاحات نزند و سلاح های شیمیایی خود را تحویل ندهد و یا اینکه به شکل عملی به حل سیاسی بحران اقدام نکند، در اینصورت اعتبار وی خدشه دار می شود.
دوکایزر به نقل از بشار اسد درباره همکاری رئیس جمهور سوریه با مخالفان وی گفت: " من می خواهم با مخالفان همکاری کنیم و انجام اصلاحات را آغاز کرده بودم اما حتی اگر دست به اصلاحات اضافی می زدم و با مخالفان تعامل بیشتر می کردم، باز هم جنگ صورت می گرفت.

۱۳۹۲/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...