نسخه چاپی

دلایل حضور رحمانی‌فضلی در مجلس

نائب رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور با اشاره به جلسه این هفته كمیسیون متبوع خود با وزیر كشور گفت: كمیسیون شوراها وامور داخلی كشور این هفته برای بررسی اعتبارات عمرانی میزبان وزیر كشور است

به گزارش نما،محمد جواد کولیوند در گفت وگو با خانه ملت با اشاره به جلسه این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی با وزیر کشور گفت: محور گفت و گوهای نمایندگان با رحمانی فضلی توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در سطح استان ها، بحث انتصاب فرمانداران و استانداران، پیگیری اعتبارات حوادث غیر مترقبه و بحث آموزش کارکنان در وزارت کشور است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رحمانی فضلی درباره شرایط کشور در بخش نیروی انتظامی وامنیتی، اعتبارات عمرانی، فضاها و پروژه های متعددی که در سفرهای احمدی‌نژاد مصوب شده گزارشی را به نمایندگان دهد.

وی تصریح کرد: در بخش اعتبارات بحران اختیار باید از رئیس جمهور و معاونت راهبردی گرفته و به وزیر کشور داده شود، زیرا پروسه اعتبار گیری برای بحران در حال حاضر بسیار طولانی است.

کولیوند بیان کرد: وزیر کشور با این پیشنهاد از سوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور موافقت کرده و ما امیدوار هستیم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس درباره حضور وزیر کشور در جلسات آتی کمیسیون شوراها گفت: رحمانی فضلی هر 6 ماه یکبار گزارش های حوزه خود را در کمیسیون شوراها قرائت می‌کند.

گفتنی است عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نشست روز (سه‌شنبه 2 مهر ماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس حاضر می‌شود./


۱۳۹۲/۶/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...