نسخه چاپی

فتح‌الله زاده : آشپز مخصوص به كره فرستادیم

همانطور كه در خبرها نیز منتشر شد ، باشگاه تایلندی میزبانی درخوری از استقلال نكرد و بچه‌های ما در این اردو خیلی اذیت شدند

به گزارش نما به نقل از سایت گل- تیم فوتبال استقلال ایران با وجود مشکلات متعدد توانست در رقابت های جاری لیگ قهرمانان آسیا دست به کاری بزرگ زده و با صعود از گروه موسوم به " مرگ " با شکست تیم های قدر قاره کهن به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها رسیده و در نهایت حریف تیم اف سی سئول کره جنوبی شود . با دکتر فتح الله زاده ، مدیرعامل آبی پوشان در آستانه این بازی حساس گفت و گویی ترتیب داده ایم که از نظر می گذرانید :
*بوریرام تایلند را با یک پیروزی شیرین پشت سر گذاشتید .
بله خب خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با تلاش بچه‌ها و همت و غیرتی که به خرج دادند و تدابیر خوب کادرفنی ، این تیم تایلندی را شکست دهیم و صعود شیرینی به مرحله بعدی داشته باشیم .
*ظاهرا تایلندی‌ها میزبانی شایسته‌ای از استقلال نکردند.
همانطور که در خبرها نیز منتشر شد ، باشگاه تایلندی میزبانی درخوری از استقلال نکرد و بچه‌های ما در این اردو خیلی اذیت شدند . درباره اتفاقاتی که در هتل محل اقامت تیم رخ داد ، مستندات خوبی تهیه شده و به ناظر کنفدراسیون آسیا تحویل داده شد و ما مصر هستیم تا اینم مسئله را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کنیم.
*حالا وضعیت استقلال را چطور می‌بینید ؟
شکر خدا شرایط تیم در بهترین شکل ممکن قرار دارد و بچه‌ها در آمادگی خوبی بسر می‌برند . هتل فعلی که برای تیم در نظر گرفتم کیفیت بهتری نسبت به هتل تایلندی دارد و ما برای آرامش تیم و آمادگی بچه‌ها یک آشپز ایرانی را هم به اردوی استقلال فرستادیم تا مشکلی به لحاظ غذایی هم دی تیم وجود نداشته باشد .
*ظاهرا تمرینات تیم هم تعطیل شده ؟
بله خب همانطور که می‌دانید ، 2،3 روزی در کشور کره تعطیلات عید برگزار می شود که کادر فنی هم با نظر امیرخان تشخیص داده‌اند که اردوی بچه‌ها به جهت برگزاری تمرینات تعطیل شود تا بازیکنان به خرید بروند و در اتیار خودشان باشند و ان شاالله از فردا تمرینات مجددا از سر گرفته می‌شود و تیم با جدیت تمام مراحل امده سازی خود را برای بازی قدرتمندانه مقابل اف سی سئول از سر خواهد گرفت .
*خودتان چه زمانی به اردوی تیم می‎‌روید ؟
من درحال حاضر در تهران هستم و تمام سعی ام را می‌کنم تا امشب با اولین پرواز به کره بروم و در کنار تیم باشم .
*بحث حضور مجدد جباری در استقلال هم که ظاهرا به جایی نرسید ؟
من ترجیح می‌دهم فعلا و در این شرایط حساس تیم دراین باره حرفی نزنم و مطمئن باشید که به موقع و مفصل درباره این مسئله نیز حرف هایم را خواهم زد.

۱۳۹۲/۶/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...